• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Okeeeey, waar denk jij aan D:


    Niks echt niet, de steen die ik heb (amethist) is glad. Maar ik moet gewoon lachen omdat het grappig klinkt.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:52 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, gewoon een losse steen. Mijn ma nam hem zelfs weg omdat ze bang is dat ik erin stik


    Ahaa owkeej mweh.. ik heb ergens een kikkertje van keramiek liggen en die stopte ik ook telkens in me mond XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, gewoon een losse steen. Mijn ma nam hem zelfs weg omdat ze bang is dat ik erin stik


    hahaah maar op je profiel staat dat je 17 bent? Stond er geen 3+ op de verpakking ofzo x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Niks echt niet, de steen die ik heb (amethist) is glad. Maar ik moet gewoon lachen omdat het grappig klinkt.

    Hahaha, ja oke het klinkt best slecht


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    hahaah maar op je profiel staat dat je 17 bent? Stond er geen 3+ op de verpakking ofzo x'd

    Hahaha, ben ik ook. Maar leg dat maar eens uit aan mijn ma xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ben ik ook. Maar leg dat maar eens uit aan mijn ma xD


    Zucht... moeders. Die denken zelfs dat je ingestopt moet worden als je 13 word.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Zucht... moeders. Die denken zelfs dat je ingestopt moet worden als je 13 word.

    Dat had ik mijne gelukkig al afgeleerd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ben ik ook. Maar leg dat maar eens uit aan mijn ma xD


    Ach mijn mama zegt elke keer als ik weggaa; kijk je wel uit?
    vind het wel lief ;D

    ik denk dat als ik paar weken weg ga, dat me ma niet als laatste zeg; kga je missen. maar; kijk je wel uit ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ach mijn mama zegt elke keer als ik weggaa; kijk je wel uit?
    vind het wel lief ;D

    ik denk dat als ik paar weken weg ga, dat me ma niet als laatste zeg; kga je missen. maar; kijk je wel uit ?


    Ja soms zijn ze zo lief... ik mis de mijne. o.O Ze is voor twee dagen weg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik mis de mijne niet, ben nu al 6 dagen bij haar weg en ben nog zeker 15 dagen weg bij haar. Mis haar nooit ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn ik mis de mijne echt snel D: ik heb gwn een speciale band met haar(: heel vaak dan zeggen we et zelfde. of zegt zij iets.. of ik.. wat de ander ook wou zeggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach het moet wel aan de leeftijd liggen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ach het moet wel aan de leeftijd liggen.


    ik ben 17 ;P dus ehm XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ik ben 17 ;P dus ehm XD


    Waarom is iedereen zo oud? Ik bedoel zijn er geen dertienjarige meer die serieus kunnen reageren zonder spelfouten?! Waar gaat het heen met deze wereld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen zo oud? Ik bedoel zijn er geen dertienjarige meer die serieus kunnen reageren zonder spelfouten?! Waar gaat het heen met deze wereld.

    Dat vraag ik me dus ook heel vaak af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.