• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Niet gewoon paars, het is lichtpaars. In een bak rommelen? Bij de winkel waar ik hem had gekocht zaten ze in glazen kasten o.O

    Ja, daar ook. Alleen de hangertjes zitten ze in een doos. x) Wil je eens weten hoe fucking veel dat er niet zijn? Als je die allemaal ergens op legt heb je 10 winkels naast elkaar nodig. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik hou van de robijn ;D en al die andere rooies ;D [ben ff de namen vergeten.. iets met een J geloof ik]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    (...)

    Niet gewoon paars, het is lichtpaars. In een bak rommelen? Bij de winkel waar ik hem had gekocht zaten ze in glazen kasten o.O

    Ach ja, veel mensen kennen de waarde van stenen niet. De meeste stenen die ik heb heb ik uit bakken met stenen op rommelmarkten of uit de natuur.
    Vreemd hoe sommigen met stenen omgaan alsof het niets is, en dan heb ik het niet alleen over spirituele stenen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh in tegenstelling tot jou geloof ik wel in de sterrenbeeld die je toekomst voorspeld.

    Ik ook wel, maar die horoscopen in kranten of roddelbladen geloof ik niet. Ik geloof dat je delen van je toekomst in de sterren kan zien maar niet de toekomst van elke week.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ach ja, veel mensen kennen de waarde van stenen niet. De meeste stenen die ik heb heb ik uit bakken met stenen op rommelmarkten of uit de natuur.
    Vreemd hoe sommigen met stenen omgaan alsof het niets is, en dan heb ik het niet alleen over spirituele stenen.


    Inderdaad alsof je ze overal kan vinden, ze moeten er juist zuinig op zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ik ook wel, maar die horoscopen in kranten of roddelbladen geloof ik niet. Ik geloof dat je delen van je toekomst in de sterren kan zien maar niet de toekomst van elke week.


    Ik geloof ook niet die in tv gidsen.. volgens dat ding ben als single elke week wel iets met liefde.. D; i'm still single D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou van de Onyx <3

    Onyx is een aardende steen die kracht geeft en steun biedt in moeilijke omstandigheden en in tijden van grote stress. Het is een goed steen voor idealisten en hoogvliegers. Het maakt praktisch. Onyx geeft kracht, standvastigheid en volharding en schenkt zelfvertrouwen. Ook draagt deze steen er toe bij dat je je op je gemmak voelt in je omgeving. Het is te gebruiken voor psychometrie, omdat het zijn verhaal vertelt aan mensen die gevoelig zijn voor vibraties. Onyx heeft de eigenschap herinneringen vast te houden zodat deze steen te gebruiken is bij het genezen van wonden en fysieke trauma's uit vorige levens die het huidige leven beinvloeden.

    Op het psychische vlak herkent en integreert onyx tegenstellingen in jezelf. Geeft meer stabiliteit en zelfbeheersing. Verlicht zorgen en angsten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ach ja, veel mensen kennen de waarde van stenen niet. De meeste stenen die ik heb heb ik uit bakken met stenen op rommelmarkten of uit de natuur.
    Vreemd hoe sommigen met stenen omgaan alsof het niets is, en dan heb ik het niet alleen over spirituele stenen.

    Ach, ik geloof er allemaal niet in dus mij maakt het niet zoveel uit. Als je het zo erg vindt moet je maar klagen bij die vrouw. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    (...)
    Ach, ik geloof er allemaal niet in dus mij maakt het niet zoveel uit. Als je het zo erg vindt moet je maar klagen bij die vrouw. :')

    Ik heb het ook over gewone stenen. Kiezelstenen, mensen missen vaak de schoolheid en nut van die stenen omdat ze ze voor lief nemen. Maar soms zitten er echt prachtstukken tussen het kiezelstrand.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DarkSavior schreef:
    Ik hou van de Onyx <3

    (...)

    klinkt mooi (:

    hmm i still love the robijntje ;D

    -ging opzoeken wat het betekend [was het ff weer vergeten]-
    Activeert via de bloedsomloop het hele lichaam en blaast nieuw leven in. De robijn heeft een verwarmde, inspirerende uitstraling. De steen is tegen een te lage bloeddruk, stimuleert en opent het hart, geeft wijsheid, gezondheid, kennis en welvaart, vergroot de vreugde en verlicht verdriet. Tegen overgewicht, versterkt het afweersysteem, goed voor milt en lever. Beschermt tegen miskramen.


    aha/


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    aha/


    Zo te zien zal je veel baby's krijgen en zo dun zijn als een model.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Zo te zien zal je veel baby's krijgen en zo dun zijn als een model.


    Ghehe ik heb niet zo'n steen maar ik vind ze echt mooi ;D [+ dat hoort bij me sterrenbeeld Ram XD] maar ik ben niet echt wat je noemt dun o-O gwn normaal ofzo xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    klinkt mooi (:


    Ik hou van die kleur <3333


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ghehe ik heb niet zo'n steen maar ik vind ze echt mooi ;D [+ dat hoort bij me sterrenbeeld Ram XD] maar ik ben niet echt wat je noemt dun o-O gwn normaal ofzo xd


    De kleuren zijn mooi, en als je ff slim wil overkomen bij je vrienden die niet eens weten wie JK Rowling is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Ik hou van die kleur <3333


    Welke kleur heeft het? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.