• Alright. Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik zie altijd veel spellfouten/grammaticafouten als mensen Engelse titels gebruiken. Ik heb juist heel veel moeite met Nederlands en vind het altijd fijn als mensen mij willen helpen. Dus in dit topic wil ik eigenlijk mensen helpen met hun titels etc.

    Heb je een Engels titel/stukje tekst en weet je niet of het goed geschreven is? Dan help ik je graag, Engels is nou eenmaal mijn eerste taal ^^

    Plaats wat je gecorrigeerd wilt hebben hier en I'll try to help! ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:19 ]

    Romeo schreef:
    Maar als je gramaticaal zelf fouten maakt in het Engels, is het toch ook overbodig anderen er mee te helpen hm? Aangezien de meeste hier daar ook fouten in maken.

    Waarom maak je hier eigenlijk zo een probleem van? Snap het dan... Het is gewoon iets om te helpen. Ik zeg toch niet dat ik een mofo professor ben. Of wel dan? Ik maak ook foutjes, en daar word ik ook op gecorigeerd. Dus ik probeer anderen er ook zoveel mogelijk mee te helpen. Begrijp je het een beetje?
    Ow, en voordat ik het vergeet. Er staat toch zeker weten boven aan; I'll try to help. Zie je het? TRY. Het betekent proberen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:21 ]

    Ik maakt meestal alleen spelfouten doordat ik te snel wil typen en af en toe grammatica fouten...En die verbeter ik als ik het zie.

    Maar toch aardig dat je het aanbied (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aardig dat je het aanbiedt, maar hulp in mijn Engels heb ik niet nodig. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sommige mensen vinden zichzelf zó goed dat ze kritiek moeten geven op mensen die hun hulp aanbieden. (cat)

    Ik vind het aardig van je aangeboden ^^


    -

    Loveless schreef:
    (...)
    Het geeft niet hoor ^^
    Ik ben eigenlijk best slecht in uitleggen als ik eerlijk moet zijn, maar ik zal het proberen anders te formuleren.
    Me is ik.
    Voorbeeld: This is me -> Dit ben ik.
    My is mijn.
    Voorbeeld: This is my dog -> Dit is mijn hond.

    Me and My lijken wel op elkaar, maar het zijn twee super andere dingen. My/Mine is het bezittelijk voornaamwoord. Me ben jijzelf.

    Ow ik begin het te snappen Thnx ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Loveless schreef:
    (...)
    Het geeft niet hoor ^^
    Ik ben eigenlijk best slecht in uitleggen als ik eerlijk moet zijn, maar ik zal het proberen anders te formuleren.
    Me is ik.
    Voorbeeld: This is me -> Dit ben ik.
    My is mijn.
    Voorbeeld: This is my dog -> Dit is mijn hond.

    Me and My lijken wel op elkaar, maar het zijn twee super andere dingen. My/Mine is het bezittelijk voornaamwoord. Me ben jijzelf.

    Ah ik snap het. Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Antichrist schreef:
    Ik neem alles terug.
    Kun je astublieft deze jongen helpen.


    Ik was daar al mee bezig voordat je dat vroeg :Y) Want dat was idd niet erg uhm, goed o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, serieus. Mensen moeten eens stoppen met elkaar zo te bitchen, zonder reden. Ik vind dit nou niet om je eigen ego te strelen ofzo hoor, maar natuurlijk zijn er mensen die dat wel vinden. Waarom ook niet, hè?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik was daar al mee bezig voordat je dat vroeg :Y) Want dat was idd niet erg uhm, goed o.o


    Hahahaha, thanks! <3

    Escritura schreef:
    Gaan we nu zeuren omdat iemand behulpzaam is? :'D Het is hier soms ook nooit goed... XD

    Je haalt me de woorden uit m'n mond.

    Mij kan je gerust helpen met m'n Englels, aangezien ik er niet zo heel goed in ben kan ik best wat hulp gebruiken. (:

    Antichrist schreef:
    Ik neem alles terug.
    Kun je astublieft deze jongen helpen.

    -grammar nazi kicks in-
    Heel lief geschreven voor zijn vriendinnetje, dat wel hahaha.

    Engels leren ze op school:Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Engels leren ze op school:Y)

    Niet om gemeen te doen hé, maar sommigen zijn in de Engels les inslaap gevallen.

    Minsa schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit m'n mond.

    Mij kan je gerust helpen met m'n Englels, aangezien ik er niet zo heel goed in ben kan ik best wat hulp gebruiken. (:

    Laat me maar weten hier in een topic/gb/pb whatever, waar je hulp bij nodig hebt en dan zal ik je er mee proberen te helpen, goed? ^^