• ik wil het boek morgen rood van twilight hebben (staad op verlanglijst kerst) maar hoe is dat boek nou? is het boek spannend en leuk. en heeft iemand hem al gelezen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind hem leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind hem ook superleuk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mine schreef:
    ik vind hem leuk.


    gewoon een beetje bláblá en zo en dan gebeurt er iets met zoals in alle twilight boeken. een beetje cliché maar ách hij is geweldig (krul)


    They fell in love, didn't they?

    hij is echt heel mooi

    ik heb zelf de engelse en nederlandse versie

    ik raad zelf de engelse aan vindt die zelf mooier maar als je niet zo goed in engels bent kun je het beste morgenrood lezen (de engelse versie is breaking dawn)

    Charissa aka Chica

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:30 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Nou, het gaat erom dat Bella met Edward trouwt en ze zwanger raakt - heb ik nou teveel gezegd? -. Je moet hem echt kopen, is de moeite waard! ;D
    Alleen ik dus, blond, had op wikipedia gekeken en ik las die tekst zo over Breaking Dawn. Nou, wist ik dus heel het boek al. Ik nogal teleurgesteld, scrol ik naar boven, staat er boven: waarschuwing: Dit verraad het plot van het boek. -_-
    Maar hij is echt amazing. =D

    -Hij is heeeel spannend en leuk! (krul)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 nov 2010 - 19:56 ]

    Zombies schreef:
    hij is echt heel mooi

    ik heb zelf de engelse en nederlandse versie

    ik raad zelf de engelse aan vindt die zelf mooier maar als je niet zo goed in engels bent kun je het beste morgenrood lezen (de engelse versie is breaking dawn)

    Charissa aka Chica


    charissa heb jij dat ok altijd dat je reactie stuurt op dat profiel xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    het is morgenrood, aan elkaar.
    maar hij is heel leuk, spannend, romantisch enz.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hij is 1 één woord fantastisch.Een mooi eind van de serie. Een aanrader om te lezen. Hij is leuk, spannend en gewelidig,
    xx een echte twilightlover

    Mooi, heel verrassend vond ik. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zombies schreef:
    hij is echt heel mooi

    ik heb zelf de engelse en nederlandse versie

    ik raad zelf de engelse aan vindt die zelf mooier maar als je niet zo goed in engels bent kun je het beste morgenrood lezen (de engelse versie is breaking dawn)

    Charissa aka Chica


    mijn engels is waardeloos =D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben halverwege gestopt, in dat Jacob-gedeelte. Ik kon al dat gezeik niet meer aan. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind het het beste boek (:
    [at] Apocalyps: Ik vind juist dat dat leuk geschreven is!


    Let's create the perfect crime, I steal your heart and you steal mine.

    Geen twilight voor mij.

    Ik vond hem heel erg leuk, ik heb hem in het Engels gelezen. Zeker doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind alleen het Jacob-gedeelte het interessants. Het boek is wel leuk, verder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'