• Alright. Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik zie altijd veel spellfouten/grammaticafouten als mensen Engelse titels gebruiken. Ik heb juist heel veel moeite met Nederlands en vind het altijd fijn als mensen mij willen helpen. Dus in dit topic wil ik eigenlijk mensen helpen met hun titels etc.

    Heb je een Engels titel/stukje tekst en weet je niet of het goed geschreven is? Dan help ik je graag, Engels is nou eenmaal mijn eerste taal ^^

    Plaats wat je gecorrigeerd wilt hebben hier en I'll try to help! ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:19 ]

    Engels is je eerste taal? o.o Dat is awesome _O_
    (Maar mijn engels is behoorlijk goed :Y) Volgens mijn Britse vriendin <3)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, maar deze topic moet dit topic zijn ;3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eh Ja, ik wil je topic niet verpesten, maar ik denk niet dat veel mensen hulp willen bij hun engelse spelling. Voornamelijk omdat we hier allemaal gewoon Nederlands zijn en fouten zijn menselijk.

    Escritura schreef:
    Engels is je eerste taal? o.o Dat is awesome _O_
    (Maar mijn engels is behoorlijk goed :Y) Volgens mijn Britse vriendin <3)

    Thank-you haha. Amerikaans eigenlijk ^^ (Daarom dat ik dus faal in Nederlandse grammar and spelling).

    Salander schreef:
    Sorry, maar deze topic moet dit topic zijn ;3


    Ex astris, sciencia

    Salander schreef:
    Sorry, maar deze topic moet dit topic zijn ;3

    Awesome haha, ik zal het veranderen ^^

    Ik hoop dat sommigen jou om hulp gaan vragen zodat fouten voorkomen worden als:
    He/she don't

    Brrr


    Today will be Girl's Day party with you~

    Antichrist schreef:
    Eh Ja, ik wil je topic niet verpesten, maar ik denk niet dat veel mensen hulp willen bij hun engelse spelling. Voornamelijk omdat we hier allemaal gewoon Nederlands zijn en fouten zijn menselijk.

    Begrijpelijk begrijpelijk. Maar het zou toch wel fijn zijn om te leren van die fouten en een beetje hulp te krijgen met je Engels?

    Loveless schreef:
    (...)
    Begrijpelijk begrijpelijk. Maar het zou toch wel fijn zijn om te leren van die fouten en een beetje hulp te krijgen met je Engels?


    Van een andere Nederlander, nee.
    't is een ego thing.
    /Ik heb sowieso geen problemen met mijn Engels of Nederlands.

    Yoseob schreef:
    Ik hoop dat sommigen jou om hulp gaan vragen zodat fouten voorkomen worden als:
    He/she don't

    Brrr

    Hahaha, precies. Zo'n dingen wil ik nou voorkomen. Want ik zie vaak genoeg titels waarvan ik denk; Auwa... Dus de reden waarom ik mensen een handje wil helpen ^^

    Antichrist schreef:
    (...)

    Van een andere Nederlander, nee.
    't is een ego thing.
    /Ik heb sowieso geen problemen met mijn Engels of Nederlands.

    Jij misschien niet, maar anderen misschien wel. Sowieso, ik ben geen volbloed Nederlander, dus ik heb wel een aantal probleempjes met mijn Nederlands, maar niet met mijn Engels.

    Gaan we nu zeuren omdat iemand behulpzaam is? :'D Het is hier soms ook nooit goed... XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ben jij geen Nederlander? Dat was me helemaal niet opgevallen aan je Nederlands hoor.
    Wel een goed idee. We hebben een topic voor Nederlandse spelling en grammatica, waarom niet voor Engelse? Dat word ook veel gebruikt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    Gaan we nu zeuren omdat iemand behulpzaam is? :'D Het is hier soms ook nooit goed... XD

    Tja, sommige mensen zijn het er niet mee eens dat ik anderen probeer te helpen. Maar goed.

    MrsLovett schreef:
    Ben jij geen Nederlander? Dat was me helemaal niet opgevallen aan je Nederlands hoor.
    Wel een goed idee. We hebben een topic voor Nederlandse spelling en grammatica, waarom niet voor Engelse? Dat word ook veel gebruikt.

    Ah dankjewel, dat vind ik nou echt fijn om te horen ^^. Dat zou inderdaad ook een goed idee zijn, maar als ik eerlijk moet zijn kan ik niet alles uitleggen waarom grammatica enzo in elkaar zit, ik weet het gewoon. Zoals jullie het verschil tussen "de" en "het" horen, hoor ik het verschil tussen andere dingen in het Engels horen. ^^