• Ik heb vorige week donderdag een hamster gekocht samen met een vriendin van mij^^ en hij is zoo lief(H) Hij heet Jack


    ^Dat is hem^^

    hij is vernoemd naar:


    Captain Jack Herkness :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aww (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Awww wat een liefie!!! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een poepie! Hij is wel al best groot, of dat ligt aan mij. Hoe oud is 'ie nu? Echt wel een schatje hoor (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Wat een poepie! Hij is wel al best groot, of dat ligt aan mij. Hoe oud is 'ie nu? Echt wel een schatje hoor (flower)


    het is een goudhamster :'D dus die zijn altijd al wat groter dan een dwerghamster (: maar hij is nog best wel klein vergeleken met mijn vorige hamster x] hij is donderdag 7 weken jong(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ahhww wat een schatje :)


    Amor Vincit Omnia

    Topics over hamsters zouden verboden moeten worden. Ze zijn niet goed voor mijn jaloezie.

    Awwww, die is lief! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fragile schreef:
    Topics over hamsters zouden verboden moeten worden. Ze zijn niet goed voor mijn jaloezie.


    sorryxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    het is een goudhamster :'D dus die zijn altijd al wat groter dan een dwerghamster (: maar hij is nog best wel klein vergeleken met mijn vorige hamster x] hij is donderdag 7 weken jong(A)

    Oh vandaar! Maar wordt 'ie dan nog groter dan dit?
    Ik ga 'm wel stelen hoor =D


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    (...)
    Oh vandaar! Maar wordt 'ie dan nog groter dan dit?
    Ik ga 'm wel stelen hoor =D


    Ja hij word denk ik rond de 15-20 centimeter? Zo was mijn andere hamster namelijk :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'