• Hey loves. Ik heb net HP 6 gezien - voor de 892378927e keer - en ik ben tot de conclusie gekomen dat die film toch wel echt het grappigst is. Anyways, wat is jullie favoriete scene uit álle films? Ik ga dan voor de epiloog uit deel 7. Fuck, wat zat ik hard te huilen in de zaal.


    It's time to be happy again.

    Als jij die film voor de 892378927e keer hebt gezien, ben je beginnen kijken voor je geboren bent. 8D

    Mijn favoriete scene is die waarin Harry en Hermelien aan het dansen zijn in HP 7.1.


    If we had not a soul, music would have created it.



    Ik huilde zo hard...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vond de scene van Snape en Lilly ZO mooi, ik zat bijna te janken, moest me wel inhouden hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    grapefruit schreef:


    Ik huilde zo hard...

    DIE JA!
    Oh my gosh ik zit hier nu bijna te huilen. -verstopt achter kussen-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ehm? Allemaal? :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind HP 6 de slechtste Hp film ever.

    Mijn lievelings scene.
    Hmm dat is een moeilijk. Van alle films bij elkaar?
    De leukste vind ik persoonlijk het stuk dat Ron zei tegen hermelien: 'Jij bent een meisje he?'

    In deel 4


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond het grappigste toen Aragog was gestorven en Harry over zijn kaken bezig was en zo'n geluidje maakte. En de scene dat Harry en Hermione aan het dansen waren verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    Ik vond het grappigste toen Aragog was gestorven en Harry over zijn kaken bezig was en zo'n geluidje maakte. En de scene dat Harry en Hermione aan het dansen waren verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.


    Haha echt hè? Of als Harry zegt: 'But I ám the chosen one!' en Hermelien hem mept met een boek. Of als Slakhoorn bij die kassen heel verontwaardigd 'Harry!' zegt, en Harry op precies hetzelfde toontje 'Sir!' roept.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha echt hè? Of als Harry zegt: 'But I ám the chosen one!' en Hermelien hem mept met een boek. Of als Slakhoorn bij die kassen heel verontwaardigd 'Harry!' zegt, en Harry op precies hetzelfde toontje 'Sir!' roept.


    Ja, dat vond ik ook grappig. Ik vond Harry echt grappig toen hij Felix Fortunatis had gedronken ;D Of toen Ron naar de maan was aan het staren, haha (-:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:27 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Oh oh oh
    toen Ron Hermelien en Ron elkaar voor het eerst ontmoette in de trein


    "Ignite, my love. Ignite."

    nerveus schreef:
    Ehm? Allemaal? :Y)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Raveleijn schreef:
    Ik vond de scene van Snape en Lilly ZO mooi, ik zat bijna te janken, moest me wel inhouden hoor.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vond de herrineringen van Snape de mooiste scene:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De eerste film als ze elkaar ontmoeten in de trein, en deel zes met de liefdesdrank van Regina valster als Ron die drinkt, en als Harry felix fortunatis drinkt, dat is echt geniaal...
    Maar de herinneringen van Sneep zijn zo zielig, en dat is zo'n moi stukje... als hij lily dan dood op de grond ziet liggen...(huil)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Wanneer hermione zegt: She thinks your the chosen one en harry zegt dan: But i am the chosen one.


    It's okay not to be okay