• Alright. Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik zie altijd veel spellfouten/grammaticafouten als mensen Engelse titels gebruiken. Ik heb juist heel veel moeite met Nederlands en vind het altijd fijn als mensen mij willen helpen. Dus in dit topic wil ik eigenlijk mensen helpen met hun titels etc.

    Heb je een Engels titel/stukje tekst en weet je niet of het goed geschreven is? Dan help ik je graag, Engels is nou eenmaal mijn eerste taal ^^

    Plaats wat je gecorrigeerd wilt hebben hier en I'll try to help! ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:19 ]

    Engels is mijn beste vak, dus ik heb je hulp niet nodig. ;) Maar I agree, er zijn hier zoveel mensen die zo'n ontzettend domme fouten maken dat ik denk: jezus, schrijf dan gewoon in het Nederlands als je het niet kan.
    Edit: en ik had helemaal niet door dat Nederlands niet je eerste taal is, dear! (krul)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:29 ]


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Engels is mijn beste vak, dus ik heb je hulp niet nodig. ;) Maar I agree, er zijn hier zoveel mensen die zo'n ontzettend domme fouten maken dat ik denk: jezus, schrijf dan gewoon in het Nederlands als je het niet kan.
    Edit: en ik had helemaal niet door dat Nederlands niet je eerste taal is, dear! (krul)

    Same here, same here. Hahaha, precies, dat heb ik nou ook vaker. Maar soms krijg je van zo'n hatelijke opmerkingen als je ze probeert te helpen en te verbeteren. Tja haha. Daarom dus dit/deze <- Oh my Kami, I don't know which one it is) topic.
    And thank-you dolly hahaha. I really appreciate that ^^

    Klopt dit?

    High in the sky,
    swirl through the air,
    I'm floating and I fly,
    away from the world of scare,


    Volgens mij klopt er geen bal van, haha.
    Alvast bedankt(flower)


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Honeydew schreef:
    Klopt dit?

    High in the sky,
    swirl through the air,
    I'm floating and I fly,
    away from the world of scare.


    Volgens mij klopt er geen bal van, haha.
    Alvast bedankt(flower)

    Het klopt zeker. Maar wat ik persoonlijk beter vind klinken is; "a world of scare". Aangezien het een gedichtje is, en het zo meer dromerig over komt ^^

    Ik vind je Engels nou ook niet echt geweldig.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Ik vind je Engels nou ook niet echt geweldig.

    Wat is er mis met mijn Engels? (:

    Ik schrijf eigenlijk niet in het Engels, maar als ik dat ooit wel zou doen, kom ik naar je toe, Morbidje. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Loveless schreef:
    (...)
    Wat is er mis met mijn Engels? (:


    Ik las je profiel; je maakt kleine gramaticale foutjes. Je signature is geen engelse uitdrukking; en volgensmij ook niet 100% correct. 'I'm just a human' of 'I'm only human' die laatste is de uitdrukking, zou beter zijn.

    Pas als je perfect engels spreekt; bent opgevoed. Vind ik het redelijk, nu komt het gewoon over als een ego-thing.


    We're all mad here.

    Probleem is, de meesten hebben van zichzelf niet door dat hun titel fout is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    You, the grammar nazi on Q.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Loveless schreef:
    (...)
    Het klopt zeker. Maar wat ik persoonlijk beter vind klinken is; "a world of scare". Aangezien het een gedichtje is, en het zo meer dromerig over komt ^^


    dankje!


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Romeo schreef:
    (...)

    Ik las je profiel; je maakt kleine gramaticale foutjes. Je signature is geen engelse uitdrukking; en volgensmij ook niet 100% correct. 'I'm just a human' of 'I'm only human' die laatste is de uitdrukking, zou beter zijn.

    Pas als je perfect engels spreekt; bent opgevoed. Vind ik het redelijk, nu komt het gewoon over als een ego-thing.

    Natuurlijk maak ik grammatica fouten, kom nou? Ik wil alleen mensen een handje helpen. Wat is dit nou voor een onzin? Ik ben Engels en Nederlands opgevoed. Is het een ego-thing om mensen te willen helpen? Oké, begrepen. Dankjewel dat je me dat liet inzien.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Van een andere Nederlander, nee.
    't is een ego thing.
    /Ik heb sowieso geen problemen met mijn Engels of Nederlands.

    In de plaats van commentaar te geven op haar, wees blij dat ze iets wilt terugdoen voor Quizlet xd ik bedoel als ze wilt helpen iets dat toch iets goeds ? En so what als er niet veel mensen hulp nodig hebben ofzo, ook al is het maar voor een paar mensen, ik vind het lief dat ze dit doet. Niet gemeen bedoelt ofzo, just sayin' (:


    None but ourselves can free our minds.

    Struggle schreef:
    Probleem is, de meesten hebben van zichzelf niet door dat hun titel fout is.

    Ja dat is waar. Maar dan als je ze erop aanspreekt en ze eventjes wilt helpen krijg je een grote mond terug. Dus daarom heb ik dit aangemaakt. Maar ja, dat mag ook al blijkbaar niet meer ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja dat is waar. Maar dan als je ze erop aanspreekt en ze eventjes wilt helpen krijg je een grote mond terug. Dus daarom heb ik dit aangemaakt. Maar ja, dat mag ook al blijkbaar niet meer ^^


    Nah, ik vond het wel een goed idee hoor.(:
    Irriteer me zo aan dat faal Engels in zoveel verhalen..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:01 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.