• Ik snap helemaal niets van Quizlet..

    In het begin leek het me een geweldige site (wat het ook is) maar nu heb ik zo mijn twijfels..

    Mensen doen zoveel moeite voor hun story en dan leest niemand het, gewoon door het feit dat ze niet bekend zijn of gewoon niet in 'The spotlight' kunnen komen en dat is gewoon kei oneerlijk! Je leeft voor je story, je vraagt je af of het wel goed genoeg is maar wat heeft het voor zin? Ik wou gewoon dat het een beetje eerlijker aan toe ging hier. Dat je tenminste een kans kreeg.

    Maar misschien ben ik de enigste die er zo over denkt. Wat denken jullie?

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Life is hard, and then you die.

    Daarnaast zou het niet uit moeten maken hoeveel je verhaal gelezen word. Eén lezer kan soms net zo leuk zijn als vijftig lezers. En een echte schrijver schrijft natuurlijk om het schrijven.
    N'tuurlijk, ik vind veel feedback en lezers ook leuker dan dat niemand mijn verhaal leest. Of course! Ik wil ook lezers. Maar daar moet je voor werken. Topics openen en reageren bij mensen die verhalen zoeken.
    Als je verhaal goed is (wat voor genre of onderwerp dan ook) dan lezen mensen het echt wel.
    Maar ze moeten wel weten dat jouw verhaal er is.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 13:22 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Zo is het leven. Wees origineel, maak wat reclame. Ik ken je probleem. Ik leef voor mijn stories, en ze worden nauwelijks gelezen. Toch blijf ik doorgaan.


    Destroy what destroys you.

    SkyWrither schreef:
    (...)

    Maar als je een story schrijft over een onderwerp dat bijna niemand kent, zijn de meesten ook niet geïnteresseerd

    Heb je gelijk in, maar dat kan opgelost worden door 1 ding: crossovers!
    Neem nu mijn story: het is een crossover met iets bekends en iets onbekends!


    Define "good".

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x

    Wat wil je eraan doen dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben al blij met éen abo. Dan is er tenminste iemand die mn story leuk vind.
    Ik geef geen fúck om die kudo's. Ik vind reacties leuker. (:

    Ik schrijf niet eens voor anderen,
    ik schrijf gewoon omdat ik het leuk vind.
    En je kan je storie gewoon promoten onder het subforum 'Storie promoten'


    Ivar Oosterloo.

    Je moet écht goed én origineel zijn.
    En nee, dat is niet makkelijk.

    Eerlijker dan dit wordt het toch niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Wees goed, wees origineel, en doe moeite voor je lezers. ik schrijf voor mezelf en voor reacties :Y)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 17:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Life sucks, en het is waar wat je zegt. Maar dat is nou hoe het in elkaar zit en sommige mensen schrijven mooier maar hebben maar 26 abo's ofzo en sommige schrijven niet zo mooi maar hebben 200 tot 400 abo's. Ik kan er een heleboel opnoemen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tuesday schreef:
    Ik ben al blij met éen abo. Dan is er tenminste iemand die mn story leuk vind.
    Ik geef geen fúck om die kudo's. Ik vind reacties leuker. (:


    True...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    Sometimes it's best not to care.