• Ik snap helemaal niets van Quizlet..

    In het begin leek het me een geweldige site (wat het ook is) maar nu heb ik zo mijn twijfels..

    Mensen doen zoveel moeite voor hun story en dan leest niemand het, gewoon door het feit dat ze niet bekend zijn of gewoon niet in 'The spotlight' kunnen komen en dat is gewoon kei oneerlijk! Je leeft voor je story, je vraagt je af of het wel goed genoeg is maar wat heeft het voor zin? Ik wou gewoon dat het een beetje eerlijker aan toe ging hier. Dat je tenminste een kans kreeg.

    Maar misschien ben ik de enigste die er zo over denkt. Wat denken jullie?

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je leeft voor je story...? Nee, sorry, dat gaat ver.

    Verder heb je wel gelijk hoor, het zou wel eens wat eerlijker mogen gaan.


    I was an angel living in the garden of evil

    ik denk heel hetzelfde
    maar ik denk niet dat je er veel aan kunt doen :(
    wel een voordeel: telkens als je een nieuw hoofdstuk schrijft, kom je in de lijst bij nieuwe story's


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    RoxaneAmber schreef:
    ik denk heel hetzelfde
    maar ik denk niet dat je er veel aan kunt doen :(
    wel een voordeel: telkens als je een nieuw hoofdstuk schrijft, kom je in de lijst bij nieuwe story's


    Van dat laatste moest ik lachen XD


    All I wanna do is lose control

    Waar ik me nog het meest aan erger is dat sommige fanfics superveel gelezen worden puur omdat het fanfics zijn, terwijl de verhaallijn en schrijfstijl gewoon bagger zijn.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben het er mee eens, maar wat doe je er aan? Je kan niemand dwingen om je verhaal te lezen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Struggle schreef:
    Waar ik me nog het meest aan erger is dat sommige fanfics superveel gelezen worden puur omdat het fanfics zijn, terwijl de verhaallijn en schrijfstijl gewoon bagger zijn.


    Agree_O_


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    I'm short

    Struggle schreef:
    Waar ik me nog het meest aan erger is dat sommige fanfics superveel gelezen worden puur omdat het fanfics zijn, terwijl de verhaallijn en schrijfstijl gewoon bagger zijn.


    Zó mee eens.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hier ben ik het zeker mee eens!
    Mijn story's worden niet gelezen omdat ik niet veel mensen ken op deze site en ik niet betaal voor een spotlight.

    (dus ik ben het zeker met je eens)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Togepi schreef:
    Waar ik me nog het meest aan erger is dat sommige fanfics superveel gelezen worden puur omdat het fanfics zijn, terwijl de verhaallijn en schrijfstijl gewoon bagger zijn.


    echt erg!!!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    Hier ben ik het zeker mee eens!
    Mijn story's worden niet gelezen omdat ik niet veel mensen ken op deze site en ik niet betaal voor een spotlight.

    (dus ik ben het zeker met je eens)

    Waarom bump je dit oude ding?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom bump je dit oude ding?

    Zo oud is het toch niet? En blijkbaar vind ze het een goede discussie..


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ik snap dat je er zo over denkt, maar ik zie het heel anders. Quizlet is een geweldige plaats om je verhaal neer te zetten, maar je schrijft niet voor het publiek. Als je dat doet ben je naar mijn mening slecht bezig, want je zou alleen voor jezelf moeten schrijven. En als je voor jezelf schrijft is iedere lezer een bonus, niet iemand waar je een eeuwigheid op hebt zitten wachten en die je depressief maakt als hij zijn abo weer verwijdert.
    En natuurlijk zijn de lezers niet eerlijk verdeeld, maar mensen lezen nou eenmaal graag over hypes. Daar moet je je gewoon lekker niets van aantrekken en je moet je eigen ding doen, niet iets dat andere je graag zien doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laat ik maar eens on-topic blijven, in plaats van steeds af te wijken van het gevraagde onderwerp. :Y)
    Goed, ik kwam hier vorig jaar en vond het heel apart en raar om hier te zijn. Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, las mijn stories en daar werd ik best onzeker van. Schreef ik wel goed? Was ik niet gewoon een slechte schrijfster?
    Nou ja, in de tijd werd ik opeens grote fan van Draco Malfoy - nu meer van James Phelps, maar dat terzijde... - en besloot een verhaal over hem te maken. Van mijn ouders mocht ik mijn verhaal in de spotlight zetten... En opeens; patsboem mijn verhaal werd gelezen! En ik was gewoon zó trots!
    Natuurlijk was ik toen nog niet echt heel erg bekend, dat kwam pas toen ik begin dit jaar op het forumtoneel verscheen. (joehoe)
    En nu hou ik gewoon zo veel van Quizlet en van al die mensjes die hier op zitten, dat ik nooit meer weg wil! ;D
    Dus, een tip voor jou; blijf doorzetten. (: Uiteindelijk komt het helemaal goed!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Castle schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    I feel guilty after every bite I take.