• Ik snap helemaal niets van Quizlet..

    In het begin leek het me een geweldige site (wat het ook is) maar nu heb ik zo mijn twijfels..

    Mensen doen zoveel moeite voor hun story en dan leest niemand het, gewoon door het feit dat ze niet bekend zijn of gewoon niet in 'The spotlight' kunnen komen en dat is gewoon kei oneerlijk! Je leeft voor je story, je vraagt je af of het wel goed genoeg is maar wat heeft het voor zin? Ik wou gewoon dat het een beetje eerlijker aan toe ging hier. Dat je tenminste een kans kreeg.

    Maar misschien ben ik de enigste die er zo over denkt. Wat denken jullie?

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sneasel schreef:
    Veel eerlijker dan het al is kan je het niet maken denk ik, maar ik zou ook wel wat meer lezers willen. ;'D


    I love you Tim

    Niks mee te maken. Ik lees veel verhalen die 'onbekend' zijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wow dit ding is al van 3 augustus, en ik had al gereageerd.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 7:28 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het gewoon oneerlijk dat altijd dezelfde stories in de top staan. Bijvoorbeeld gisteren eentje die een vervolg was, waar niet eens een enkel deel van was geschreven. Daar erger ik me aan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meddows schreef:
    Tsja, een beetje ermee eens ben ik wel..


    Firm believer of all that is magic

    Meddows schreef:
    Tsja, een beetje ermee eens ben ik wel..


    -

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het gewoon oneerlijk dat altijd dezelfde stories in de top staan. Bijvoorbeeld gisteren eentje die een vervolg was, waar niet eens een enkel deel van was geschreven. Daar erger ik me aan.

    Jup, ik weet wat/welke je bedoelde. Snapte ik ook niet -.-


    -

    Mensen mogen natuurlijk zelf bepalen wat ze lezen maar de top vijf verhalen en de spotlight worden altijd gelezen en ik vind dat er ook super veel verhalen zijn die weinig worden gelezen maar echt super goed zijn.. dat vind ik ook wel wat minder.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Castle schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    Save me from myself.