• Ik snap helemaal niets van Quizlet..

    In het begin leek het me een geweldige site (wat het ook is) maar nu heb ik zo mijn twijfels..

    Mensen doen zoveel moeite voor hun story en dan leest niemand het, gewoon door het feit dat ze niet bekend zijn of gewoon niet in 'The spotlight' kunnen komen en dat is gewoon kei oneerlijk! Je leeft voor je story, je vraagt je af of het wel goed genoeg is maar wat heeft het voor zin? Ik wou gewoon dat het een beetje eerlijker aan toe ging hier. Dat je tenminste een kans kreeg.

    Maar misschien ben ik de enigste die er zo over denkt. Wat denken jullie?

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben niet echt iemand die snel met hypes meegaat, alleen als het me zelf bevalt. Daarom heb ik vaak ook weinig lezers. Maar ik schrijf niet zodat ik veel lezers krijg, of reacties, of kudo's. Ik schrijf omdat ik het leuk vind om te schrijven. En dan kun je boos worden, maar iedereen krijgt een eerlijke kans. En als je wat meer populatie hebt op Quizlet, of je geeft geld uit aan credits zodat je meer reclame kunt maken, krijg je wat meer lezers. Het is niet oneerlijk, het systeem is wel eerlijk, en om in de spotlight of in de top 5 te komen, moet je inderdaad met de hypes meegaan, of een heel origineel idee hebben.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SkyWrither schreef:
    (...)

    Maar als je een story schrijft over een onderwerp dat bijna niemand kent, zijn de meesten ook niet geïnteresseerd


    Dat is dan denk ik je eigen probleem? Dan moet je er zelf voor zorgen dat het intereseert. Iedereen heeft andere behoeftes en je kunt mensen niet bevelen om een story te lezen wat je niet interesseert.


    <3

    Een mooi plaatje, een leuk template en een goede inleiding doen het 'm al, hoor.
    Als die dingen me al dwarszitten, begin ik er minder vaak aan. Misschien is dat oppervlakkig, maar als je een gerecht kookt, zorg je er immers ook voor dat het er ook lekker uitziet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Een mooi plaatje, een leuk template en een goede inleiding doen het 'm al, hoor.
    Als die dingen me al dwarszitten, begin ik er minder vaak aan. Misschien is dat oppervlakkig, maar als je een gerecht kookt, zorg je er immers ook voor dat het er ook lekker uitziet.


    Dat heb ik ook,


    <3

    CowardlyLion schreef:
    Een mooi plaatje, een leuk template en een goede inleiding doen het 'm al, hoor.
    Als die dingen me al dwarszitten, begin ik er minder vaak aan. Misschien is dat oppervlakkig, maar als je een gerecht kookt, zorg je er immers ook voor dat het er ook lekker uitziet.


    Okee, dankjewel, daar help je me al een stuk verder mee


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat had ik ook. Maar inmiddels heb ik nu gemiddeld zo'n 100 abo's op een story. Je moet gewoon een mooi plaatje, leuke template - geen rommelige - en een leuke inleiding hebben anders lezen mensen het gewoon niet (ik ben er een van) Het klinkt misschien heel lullig, maar als iemand een stomme 'front' heeft, irriteer ik me er dood aan en ga het niet lezen.


    To infinity and beyond •

    Kitchener schreef:
    Wel een beetje mee eens, maar ik vind dat ze zelf actie moeten ondernemen om bekender te worden met hun story. Dit hoeft niet persee met de sportlight. Heb ik ook nooit gestaan en ik had 230 abo's ongeveer (vooruit het was een Justin Bieber story, en toen was die hype nog erger als nu) Het beste is vragen wat mensen er van vinden. Waarschijnlijk geven ze je tips, en kun je zo je schrijfstijl verbeteren om meer lezers te krijgen als het daar aan ligt. Je kunt ook vragen aan je abo's of dat hun misschien 1 keer reclame willen maken in hun story voor jou story. Je moet dus zelf actie ondernemen en niet wachten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    SkyWrither schreef:
    (...)

    Maar als je een story schrijft over een onderwerp dat bijna niemand kent, zijn de meesten ook niet geïnteresseerd


    Maar dat zouden ze wel moeten proberen

    Maar om heel eerlijk te zijn, ik vind ut een beetje obseesed around here...

    Ik wil geen hater zijn


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maar, ik schrijf voor mezelf, en wil het met jullie delen omdat jullie het misschien wel leuk vinden. Lezers zijn leuk, maar niet verplicht om een verhaal te schijven.


    Food.

    Misschien ligt daar niet het probleem?

    Schrijven doe je toch vooral voor jezelf? Ik hoef voor mijn story's geen 25 abo's te hebben. Natuurlijk is dat wel leuk, maar daar schrijf je toch niet voor? Dan maak je van schrijven een populariteitsrace, dat is niet de bedoeling. Je schrijft om je te kunnen uitdrukken, om je fantasie los te laten. Schrijf voor jezelf.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het met je eens, ik vind eigenlijk ook dat er te veel stories zijn met celebrity's en te weinig met onbekende personen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Je hebt gelijk. Ik vond het ook oneerlijk...

    En andere mensen nemen liever een abo op een verhaal dat al veel abo's heeft.. Meestal vinden ze zelf het verhaal ook goed maar wanneer ze een verhaal met minder abo's ook wel interessant vinden hebben ze toch niet gauw de neiging om een abo te nemen.. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    ik heb hier ook al eens een topic over gemaakt, want ik ben het ook wel deels met je eens.
    mensen die niet over JB,HP of Twilight schrijven en minder populair zijn,
    die kunnen heeel moeilijk aan abbo's komen, ook al zijn hun verhalen soms veel beter dan al die fanfic shit;')
    Aan de andere kant, ik schrijf voor mezelf... (kzit bijna nooit op quizlet,lol)
    Maar abbo's schelen me niet heel veel, al is het natuurlijk wel leuk en het motiveert je om door te gaan.
    Je moet iniedergeval wel schrijven over een onderwerp wat jouw aanspreekt, anders word het verhaal echt slecht en niet jezelf, maar dat is vrij logisch:Y)
    Ik snap trouwens echt niet waarom mensen fanfictions zoo leuk vinden.
    Ik probeerde voor de grap een justin bieber verhaal te lezen, maar ik werd er gewoon onpasselijk van.
    Willen die mensen die dat soort dingen schrijven het zelf zo graag meemaken?
    Dat gevoel heb ik altijd, dat ze obsessed zijn met die persoon, en dat ze er de hele tijd over fantaseren, en dat ze er dan een verhaal van maken, omdat ze ZELF zo graag het meisje willen zijn in hun verhaal die al die fantastische dingen meemaken met hun ''idool'' (in dit gevan JB, hp-personen of Twilight-personen)
    En denken ze nou echt dat dat ooit gebeurd?
    Stel dat JB ooit een fanfiction zou lezen van iemand over hem, dan zou hij gewoon gillend wegrennen van obsessedfan-engheid, echt.
    Bovendien zijn ze superoppervlakkig.
    Sorry voor de mensen die wel van fanfiction houden(lol)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 11:27 ]


    You just made my day;D

    Eigenlijk heb je wel gelijk, maar daar kun je toch niks aan veranderen.

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x