ik heb hier ook al eens een topic over gemaakt, want ik ben het ook wel deels met je eens.
mensen die niet over JB,HP of Twilight schrijven en minder populair zijn,
die kunnen heeel moeilijk aan abbo's komen, ook al zijn hun verhalen soms veel beter dan al die fanfic shit;')
Aan de andere kant, ik schrijf voor mezelf... (kzit bijna nooit op quizlet,lol)
Maar abbo's schelen me niet heel veel, al is het natuurlijk wel leuk en het motiveert je om door te gaan.
Je moet iniedergeval wel schrijven over een onderwerp wat jouw aanspreekt, anders word het verhaal echt slecht en niet jezelf, maar dat is vrij logisch:Y)
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen fanfictions zoo leuk vinden.
Ik probeerde voor de grap een justin bieber verhaal te lezen, maar ik werd er gewoon onpasselijk van.
Willen die mensen die dat soort dingen schrijven het zelf zo graag meemaken?
Dat gevoel heb ik altijd, dat ze obsessed zijn met die persoon, en dat ze er de hele tijd over fantaseren, en dat ze er dan een verhaal van maken, omdat ze ZELF zo graag het meisje willen zijn in hun verhaal die al die fantastische dingen meemaken met hun ''idool'' (in dit gevan JB, hp-personen of Twilight-personen)
En denken ze nou echt dat dat ooit gebeurd?
Stel dat JB ooit een fanfiction zou lezen van iemand over hem, dan zou hij gewoon gillend wegrennen van obsessedfan-engheid, echt.
Bovendien zijn ze superoppervlakkig.
Sorry voor de mensen die wel van fanfiction houden(lol)
[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 11:27 ]
You just made my day;D