• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:14 ]

    Op dit moment Pretty Little Liars. Heb net het eerste boek uit en ben op zoek naar de tweede, maar er zijn geen mooie downloads zoals het eerste boek :(


    As travars

    Same thing, de hongerspelen. Had deel 1 tweedehans gekocht, zelfde dag nog 2 en 3 besteld.


    Your make-up is terrible

    Vlammen? *staart heel dom en bedenkt dan dat je eht tweede boek van the hunger games bedoelt*
    oh god, titels vertalen =_+ Catching Fire betekent geen vlammen!
    (Dat is neits tegen jou, ik kan er neit tegen als dit gebeurt XD)

    Ik was ook verslaafd aan de Hungergames een paar dagen geleden :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op dit moment aan het boek van One Direction.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Taal is zeg maar echt mijn ding. (:


    everything, in time

    De Hongerspelen Trilogie, :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Harry Potter
    en Narnia die had ik binnen vier weken helemaal uit wat ik best goed van mezelf vind omdat die bijna 1200 pagina's heeft :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik had dat een paar jaar geleden met Harry Potter.
    Mijn zus praatte er altijd zo veel over en ik werd er gek van. Dus ik dacht nou laat ik ze ook maar eens gaan lezen.
    Toen heb ik in twee weken ofzo alle 7 boeken gelezen en ben nu nog veel erger verslaafd dan mijn zus. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Escritura schreef:
    Vlammen? *staart heel dom en bedenkt dan dat je eht tweede boek van the hunger games bedoelt*
    oh god, titels vertalen =_+ Catching Fire betekent geen vlammen!
    (Dat is neits tegen jou, ik kan er neit tegen als dit gebeurt XD)

    Ik was ook verslaafd aan de Hungergames een paar dagen geleden :3


    Neh, het betekent vlam vatten. Maar dat klinkt toch ook niet echt mooi, hè? (:

    Ik was ook verslaafd aan de Hongerspelen ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Harry Potter, Sense and Sensibility en Pride and the prejudice - dat tweede heb ik denk ik al drie keer uitgeleend in de bib op twee maand of zo (;


    Destruction is always loyal to chaos.

    Cornucopia schreef:
    Harry Potter, Sense and Sensibility en Pride and the prejudice - dat tweede heb ik denk ik al drie keer uitgeleend in de bib op twee maand of zo (;


    Destruction is always loyal to chaos.

    Harry Potter en Hongerspelen. Alle boeken met de H zijn leuk x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Harry Potter.
    Toen ik een jaar of 8 was, wou mijn broer super graag die film gaan kijken, en ik vond het stuk met de trol in de WC zo verschrikkelijk eng dat ik er echt aan was getraumatiseerd. Maar in het eerste jaar moesten we er verplicht een lezen, en ik las dus nummer een.
    En 20 dagen later had ik ze allemaal gelezen.(krul)


    effort never betrays you

    De onsterfelijken, heb net deel 3 gereserveerd [in nederlands.. geen zin in engels..] weet niet wanneer ik hem op kan halen want hij is op expeditie XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nikss.
    Ik heb geen idee waarom, maar ik lees nu niet.


    Food.