• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:14 ]

    alle boeken van Sophie Kinsella (zij schrijft zooo lekker)
    Twilight-serie


    La credenza è una medicina contro il timore

    Maanmysteries. Mijn vriendin kwam er mee aan, dat het echt een boek voor mij zou zijn. En ze had gelijk. Ik heb nog nooit zo snel boeken uitgelezen, die ik niet ken. Mijn vriendin zei ook dat ze verliefd was op een van de personen uit het boek en dat ik me ook zo zou voelen omdat het pressies is waar wij op vallen. En ze heeft gelijk, nooit geweten dat je zo van iemand kan houden die niet eens echt bestaat.
    Ik ben nu met deel 3 bezig. Ik kan niet wachten dat ik hem uit heb. Helaas moet ik dan wel nog lang wachten op deel 4. Kan echt niet wachten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het boek van Fernando Torres (my story)
    echt geweldig. wel engels, but definetly worthed


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Ik heb net weer heel HoN gelezen, die zijn zo leuk <3
    En de boeken van Shiver en Fallen zijn ook super <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Groene bloem trilogie.
    Die zijn echt geweldig. Ik heb ze denk ik al duizend keer gelezen in een jaar.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Fellatio schreef:
    De onsterfelijken, heb net deel 3 gereserveerd [in nederlands.. geen zin in engels..] weet niet wanneer ik hem op kan halen want hij is op expeditie XD

    Die boeken vind ik zo kapot saai! Deel 1 en 2 zijn leuk, 3 en 4 verschrikkelijk =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Die boeken vind ik zo kapot saai! Deel 1 en 2 zijn leuk, 3 en 4 verschrikkelijk =O



    ik wil deel 3 juist lezen D: en deel 4 is er nog niet [althans niet in Nederlands] + ik wil weten hoe het met Damon af loopt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fallen (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik ben aan geen enkel boek verslaafd. Maar de hele HP-serie vind ik wel erg de moeite en lees ik oprecht graag.

    Fellatio schreef:
    (...)


    ik wil deel 3 juist lezen D: en deel 4 is er nog niet [althans niet in Nederlands] + ik wil weten hoe het met Damon af loopt..

    Wel waar, staat bij mij al op de boekenplank.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Wel waar, staat bij mij al op de boekenplank.


    Maar dan heeft de bieb hem nog niet ;P de bieb hier heeft alleen evermore blauwe maan en schaduwland (: en ach maak niet uit tussen deel 1 & Deel 2 heeft ook al wat weken tussen gezeten voordat ik het heb gelezen + ik heb hier nog 2 boeken liggen die ik moet lezen + Eragon heb ik gereserveerd om te lezen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De Da Vinci Code - Bernini Mysterie - Verloren Symbool
    <3


    Destroy what destroys you.

    Chaperon schreef:
    Op dit moment aan het boek van One Direction.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    had ik met twilight, mama had die gelezen en had ze dan aan mij gegeven.


    en nu heb ik dat met elk wetenschappelijk boek waarin fictieseries zoals house en harry potter alles word uitgelegd met wetenschap (neurologie, psychologie, kernfysica, biochemie,... ):9~:9~:9~


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    HP, Hongerspelen, 1D, Gemma Doyle trilogie (:


    And in that moment, we were infinite.