• Heeft iemand daar ervaring mee? En van welke kant komt de Conducteur altijd controleren? Van voor in de trein naar achterin?
    En, en welke soort trein is die trein die om de 2 seconden stopt?

    Omdat ik like 94365283465 treinkaartjes heb die nooit zijn gecontroleerd ga ik vanaf nu lekker zwartreizen.


    Let it come and let it be

    Haha, nee geen ervaring mee (:
    Mr je zult zien, als je voor de 1e keer wel gaat zwart rijzen, worden ze wel gecontroleerd.


    Where words fail, music speaks

    Nog nooit gedaan en ik ga het ook niet doen :Y)
    en verder let ik niet op die dingen waar jij naar vraagt. Maar sprinters/stoptreinen, zoals de naam al zegt, stoppen vaak.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ILOVEHUNG schreef:
    Haha, nee geen ervaring mee (:
    Mr je zult zien, als je voor de 1e keer wel gaat zwart rijzen, worden ze wel gecontroleerd.

    Fuck them, ik zoek die trein die om de twee tellen stopt, zie ik iemand die op een conducteur lijkt vlucht ik de trein uit :'D


    Let it come and let it be

    Als je altijd zwart rijd en af en toe gepakt word, ben je alsnog goedkoper uit dan als je altijd een kaartje koopt.


    Your make-up is terrible

    De trein die iets te vaak stopt WAAR IK CHAGARIJNIG VAN WORD is de Sprinter.

    ghehe, volgens mij stopt zon sprinter meestal om de 5 a 10 minuten


    Where words fail, music speaks

    ILOVEHUNG schreef:
    ghehe, volgens mij stopt zon sprinter meestal om de 5 a 10 minuten

    Van Tilburg naar Den Bosch iig niet.. Die stopt iets te vaak, ik werd er chagarijnig van O.o

    Assassin schreef:
    Als je altijd zwart rijd en af en toe gepakt word, ben je alsnog goedkoper uit dan als je altijd een kaartje koopt.

    Jij snapt me.


    Let it come and let it be

    Deep schreef:
    (...)
    Van Tilburg naar Den Bosch iig niet.. Die stopt iets te vaak, ik werd er chagarijnig van O.o
    haha, ja, daar word ik meestal ook sjaggie vn (:, dat klote ding moet gwn doorrijden


    Where words fail, music speaks

    Ik moet wel altijd m'n kaartje laten zien, soms zelf nog mn ID-kaart, dus ik zou het niet doen. Maar wie weet dat het jou wel lukt, maar ik moet wel zeggen dat de conducteur meestal pas komt als de trein weer rijdt en je dan moeilijk eruit kan vluchten (of je sluit jezelf op in de wc xd)


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik moet wel altijd m'n kaartje laten zien, soms zelf nog mn ID-kaart, dus ik zou het niet doen. Maar wie weet dat het jou wel lukt, maar ik moet wel zeggen dat de conducteur meestal pas komt als de trein weer rijdt en je dan moeilijk eruit kan vluchten (of je sluit jezelf op in de wc xd)

    Toilet is een questie van je kaartje er onderdoor moeten schuiven.


    Let it come and let it be

    Geen idee, ik heb er geen ervaring mee, aangezien ik het onzinnig vind om zwart te rijden. Ik bedoel je koop het kaartje niet voor de conducteur maar om de OV te bekostigen, anders word al het andere alleen maar duurder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Geen idee, ik heb er geen ervaring mee, aangezien ik het onzinnig vind om zwart te rijden. Ik bedoel je koop het kaartje niet voor de conducteur maar om de OV te bekostigen, anders word al het andere alleen maar duurder.

    Gewoon meer wegenbelasting en minder betalen voor het OV, whoppa. Dán wil ik best betalen, maar zoals het nu is...
    Daarnaast, de trein rijdt toch wel.


    Let it come and let it be

    MrsLovett schreef:
    Geen idee, ik heb er geen ervaring mee, aangezien ik het onzinnig vind om zwart te rijden. Ik bedoel je koop het kaartje niet voor de conducteur maar om de OV te bekostigen, anders word al het andere alleen maar duurder.

    Dit dus. Te veel zwartrijders --> duurder voor de mensen die wel betalen + waarschijnlijk nog meer controles (nog duurder)... Je kocht vroeger altijd kaartjes en werd nooit gecontroleerd dus ga je nu plots niet meer betalen? Moest je later een winkel hebben en iedere keer dat iemand denkt dat ze er mee weg kunnen komen, stelen ze iets ... dan ga je failliet. Dit is géén moraalles, enkel een gedachte ...

    (meer wegenbelasting?! yeah right, het is nu al duur om een auto te hebben)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:40 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    De trein die ik neem als ik naar school ga word nooit gecontroleerd, maar als ik een dag naar Brugge of Gent ga controleren ze altijd, maar gelukkig heb ik een abonnement naar Brugge(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.