• Ik snap helemaal niets van Quizlet..

    In het begin leek het me een geweldige site (wat het ook is) maar nu heb ik zo mijn twijfels..

    Mensen doen zoveel moeite voor hun story en dan leest niemand het, gewoon door het feit dat ze niet bekend zijn of gewoon niet in 'The spotlight' kunnen komen en dat is gewoon kei oneerlijk! Je leeft voor je story, je vraagt je af of het wel goed genoeg is maar wat heeft het voor zin? Ik wou gewoon dat het een beetje eerlijker aan toe ging hier. Dat je tenminste een kans kreeg.

    Maar misschien ben ik de enigste die er zo over denkt. Wat denken jullie?

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veel eerlijker dan het al is kan je het niet maken denk ik, maar ik zou ook wel wat meer lezers willen. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    stiekem ben ik het eens :x


    All I wanna do is lose control

    Thunderwitch schreef:
    Veel eerlijker dan het al is kan je het niet maken denk ik, maar ik zou ook wel wat meer lezers willen. ;'D


    En het ligt heel erg het onderwerp en je schrijfstijl.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    DreamHead schreef:
    stiekem ben ik het eens :x


    Smile and live.

    Tsja, een beetje ermee eens ben ik wel..


    ars moriendi

    Hier is de clue tot een goed verhaal veel reclame maken en een goed verhaal hebben.
    Als je de hype niet volgt en niet populair bent, is het inderdaad moeilijk. Zelfs ik als mod heb moeite met aan lezers te komen. Dat geef ik wel toe. :x

    Misschien kan je meer reclame maken op het forum? In topics reageren waarin ze zoeken naar stories? Je hebt er ontzettend veel en zo zul je zeker een paar abo's bijkrijgen. ^-^

    Succes!


    Let the Night embrace you

    That's life, bitch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    That's life, bitch.


    Okee dan ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wel een beetje mee eens, maar ik vind dat ze zelf actie moeten ondernemen om bekender te worden met hun story. Dit hoeft niet persee met de sportlight. Heb ik ook nooit gestaan en ik had 230 abo's ongeveer (vooruit het was een Justin Bieber story, en toen was die hype nog erger als nu) Het beste is vragen wat mensen er van vinden. Waarschijnlijk geven ze je tips, en kun je zo je schrijfstijl verbeteren om meer lezers te krijgen als het daar aan ligt. Je kunt ook vragen aan je abo's of dat hun misschien 1 keer reclame willen maken in hun story voor jou story. Je moet dus zelf actie ondernemen en niet wachten.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:13 ]


    <3

    SkyWrither schreef:
    (...)

    Okee dan ;D


    Ja, sorry maar niets is eerlijk in he tleven. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik ken het, had op mijn eerste 2 stories amper abos.
    Mijn 3de was een hit, maarja het is een seks story dus wat wil je.
    Je kunt er niks aan doen en gewoon hopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, sorry maar niets is eerlijk in he tleven. :'D


    Nja, daar heb je wel gelijk in..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tja, als iedere story 50 lezers zou moeten krijgen, kunnen we allemaal per dag zo'n 78346571548 hoofdstukken lezen, of niet?


    Let it come and let it be

    Origineel zijn.

    Antichrist schreef:
    Origineel zijn.


    Maar als je een story schrijft over een onderwerp dat bijna niemand kent, zijn de meesten ook niet geïnteresseerd


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien