• okee allereerst: heel erg bedank voor alle reactie op mn vorige topic, het helpt wel

    (als je het niet snapt moet je hem maar lezen)

    ALLEEN MIJN KEUZE IS HEEL ERG VERSNELD:

    ik en mn vriendin wilden graag naar het Rise Against concert in maart
    alleen mocht zij niet meer

    maar nu heeft die jongen (die wij beiden leuk vinden) me mee gevraagd naar dta concert.

    ik heb het mn vriendin nog niet verteld, maar ik weet niet wat ik moet doen :(


    hulp alsjeblieft??


    “What makes you so fucking special?”

    Ik zou met hem gaan, maar eerst aan die vriendin uitleggen (:
    Ze zal het heus wel begrijpen als jij wel wilt, en gebruik maakt van de jongen.
    Het zal vast wel even rot voor haar zijn, maar als ze een echte vriendin is zal ze wel begrijpen.
    Succes!


    What doesn't kill you makes you stronger.

    > Hoofdletters uit de titel gehaald.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het met je vriendin overleggen. Als ze een echte vriendin was zou ze het geen probleem vinden, en dan moet je meegaan met die jongen. Wordt ze boos, dan zou ik gewoon in m'n eentje gaan, misschien dat je die jongen daar tegenkomt, daar kan jij dan niets aan doen. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ga ervoor!! Het is duidelijk dat hij interesse in je heeft!! En je vriendin wist dat jij al eerder verliefd op hem was, dus laat jezelf dit alsjeblieft niet ontnemen, want dit kan weleens een geweldige avond worden :D !

    edit: en de term "vriendschap is voor altijd" moet je ook niet zo letterlijk nemen.. *heeft ervaring*

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 12:33 ]


    ars moriendi

    Als zij niet meer mag, waar ligt dan het probleem?


    -

    Giants schreef:
    Ik zou het met je vriendin overleggen. Als ze een echte vriendin was zou ze het geen probleem vinden, en dan moet je meegaan met die jongen. Wordt ze boos, dan zou ik gewoon in m'n eentje gaan, misschien dat je die jongen daar tegenkomt, daar kan jij dan niets aan doen. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou gaan :)
    Ik denk dat je vriendin daar wel vrede mee heeft als je het zegt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ik zou het gewoon doen..


    Life is a beautiful struggle

    Noblesse schreef:
    Als zij niet meer mag, waar ligt dan het probleem?

    idd, dat is dan toch haar probleem? Daarvoor hoef jij geen avond te laten schieten.


    ars moriendi

    Smilie schreef:
    Ik zou met hem gaan, maar eerst aan die vriendin uitleggen (:
    Ze zal het heus wel begrijpen als jij wel wilt, en gebruik maakt van de jongen.
    Het zal vast wel even rot voor haar zijn, maar als ze een echte vriendin is zal ze wel begrijpen.
    Succes!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'