• Ik heb weer eens een Blackberry probleem.
    Ik kan ineens niet meer pingen + internet & twitter refresht niet.
    Conclusie, ik kan dus helemaal niks meer.
    Ik heb net de 23ste opgewardeerd dus de maand is nog niet om.
    En als ik twitter refresh komt dit er te staan: net.rim.device.internal.io.CriticallOException: Critical tunnel failure
    Heeft iemand dit misschien ook een keer gehad ? En hoe ben je er dan vanaf gekomen ?

    Bedankt voor het lezen, nu hoop ik ook nog op hulp. $

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:32 ]

    Nee, ik heb het nog nooit gehad. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    heb je na het opwaarderen wel naar 4000 blackberry aan GSMST? ;d dat was namelijk et dingetje wat bij een vriendin van mij misging


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee. Echt geen idee.

    Ik las op twitter dan iemand die ik ken ook niet kan pingen.. Dus miss fout van netwerk iets ofzoo?? Ik heb geen Blackberry dus heb er ook geen verstand van

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:52 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Heb je nog wel Blackberry internet?


    Smile and live.

    Mijn BlackBerry is helemaal dood,ik kon daar voor ook niet meer pingen(no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik weet niet, ik heb der geen problemen meer mee... Behalve nu dat ineens appworld weg is :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    nee sorry.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co