• - first of all, het is niet de bedoeling om hiervan een depressief topic te maken ofzo. (krul)

    okeeeeee. ik ben benieuwd naar jullie top 3 ergernissen. de 3 dingen die je absoluut niet kan uitstaan.
    gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben. (:

    mine:
    1 mensen die zich teveel/alles voelen;
    2 van die 'wat moet je?'-typetjes;
    3 roken; het is gewoon zo. ik kan die geur echt niet hebben.

    oja. het zijn ergernissen. dus kom niet af met 'mensen die moorden plegen'
    :Y)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:46 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1 Mensen die niet verder nadenken bij dingen ls Automulatie, Kanker, Anorexia, Depressie e.d.
    2 Mensen die alles kort en klein slaan om zich stoer te voelen, en die sletjes die zij hun 'vriendinnetjes' noemen
    3 Die kut-speltopics op Quizlet met dat getel, geboem e.d.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    1 Mensen die niet verder nadenken bij dingen ls Automulatie, Kanker, Anorexia, Depressie e.d.
    2 Mensen die alles kort en klein slaan om zich stoer te voelen, en die sletjes die zij hun 'vriendinnetjes' noemen
    3 Die kut-speltopics op Quizlet met dat getel, geboem e.d.

    oeh dat zijn ook goodones o:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1. Mensen die zeuren hoe kut hun leven is
    2. Huiswerk
    3. Regen in de vakantie


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pff.. lastig. Kee, komt ie.

    1: Mannen die zich als god wanen en daardoor dominante klerelijers worden.
    2: Vrouwen die dat pikken.
    3: d/t-fouten.


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Mensen die andere afkraken en tegelijk denken dat ze beter zijn terwijl dat niet is.
    2. Roken; Ik kan ook niet tegen die lucht, dan krijg ik amper adem.
    3. Aan van die types die denken dat ze alles zijn, zich dus alles kunnen permiteren en die shit.

    Zo zullen er nog wel zijn.

    1. Arrogante tieners
    2. Mensen (over het algemeen veel mensen)
    3. Mijn tandarts (+ tand), maar dat is erger dan 'irriteren' dat is meer moordneigingen, op dit moment dan he.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:54 ]

    1. Mensen die denken dat ze beter zijn dan alle andere mensen
    2. van die witte maskers die helemaal geen uitdrukking hebben! daar kan ik dus helemaaaal niet tegen!
    3. mensen die 'aparte' mensen [zoals ik] pesten omdat ze anders zijn dan hun... als jullie snappen wat ik bedoel


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    1. mensen die denken dat ze alles zijn
    2. dunne meisjes die klagen over hoe dik ze zijn --'
    3. mensen die schelden met kanker of met ziektes, stoornissen, depressies... lachen


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    1 meisjes die zich als de eerste de beste slet gedragen om aandacht te krijgen.
    2 gasten die denken dat ze alles en iedereen kunnen krijgen.
    3 ouders


    We can't spend our lives waiting to live.

    1. Roken( sigaretten): ik heb daar écht last van (hoofdpijn, benauwd, prikkende ogen).
    2. Mannen die geen respect hebben voor vrouwen.
    3. Van die betweters die echt álles moeten verbeteren en alles zogezegd beter weten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    1. Roken( sigaretten): ik heb daar écht last van (hoofdpijn, benauwd, prikkende ogen).
    2. Mannen die geen respect hebben voor vrouwen.
    3. Van die betweters die echt álles moeten verbeteren en alles zogezegd beter weten.

    Je bent niet de enige! Mijn ogen doen altijd zo'n pijn daardoor. En dan roken ze nonchalant verder.. pffft. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1* Mensen met een aandachttekort en dat ze dat dan op een negatieve manier op hun omgeving gaan afreageren.
    2* Mensen die geen verstand hebben van een willekeurig onderwerp en er dan toch over proberen mee te praten en hun gelijk te halen.
    3* Mensen die hun kleine kinderen niet in de hand hebben. En die kleine kinderen zelf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    1 Mensen die zeggen dat ze veel hebben meegemaakt terwijl dat niet zo is en hier mee opscheppen c:
    2 Mensen die geluid maken tijdens het eten, maar dan niet praten ofzo, maar je begrijpt het wel c:
    3 d/t fouten, maar echte grote; Kleintjes gaat nog wel, die maak ik soms ook, maar er zijn mensen die soms ik vindt typen en dan word ik gek :3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 23:14 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    C18 schreef:
    Pff.. lastig. Kee, komt ie.

    1: Mannen die zich als god wanen en daardoor dominante klerelijers worden.
    2: Vrouwen die dat pikken.
    3: d/t-fouten.

    Met 1&2 ben ik het zó eens, en wat betreft 3... Ik ben duidelijk zeer irritant :3
    Ik heb zowel op de Basis- als middelbare school, slechte Nederlandse lessen gehad.


    Let it come and let it be

    CowardlyLion schreef:
    1* Mensen met een aandachttekort en dat ze dat dan op een negatieve manier op hun omgeving gaan afreageren.
    2* Mensen die geen verstand hebben van een willekeurig onderwerp en er dan toch over proberen mee te praten en hun gelijk te halen.
    3* Mensen die hun kleine kinderen niet in de hand hebben. En die kleine kinderen zelf.


    Dat vind ik ook zo vervelend xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?