• Weet iemand toevallig hoe lang het nog duurt voordat ik weer wat voel?
    Met de operatie aan m'n hand hebben ze behoorlijk zitten snijden. En mijn zenuwen zijn dus volgens mij een beetje dood. Maar die kunnen toch hersteld worden?
    Of ben ik nu voor altijd gevoelloos op die plek? O.O
    Of zit ik er compleet naast en zijn het niet m'n zenuwen maar wat anders? :'D -nee ik ben niet snugger-

    Als je zenuwen een tik hebben gehad, dan hebben ze nog even nodig om te herstellen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    I dunno :$ maar ik heb nu wel zin om op dat plekje te prikken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    I dunno :$ maar ik heb nu wel zin om op dat plekje te prikken

    Doe maar. Ik voel het toch niet. :'D

    Waar hebben ze precies geopereerd?
    Het zal wel normaal zijn, neem ik aan. Anders doet het toch te veel pijn? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:23 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Charlatan schreef:
    Als je zenuwen een tik hebben gehad, dan hebben ze nog even nodig om te herstellen :'D

    Weet je toevallig ook hoe lang? (:

    Celestial schreef:
    (...)
    Doe maar. Ik voel het toch niet. :'D

    -Poked-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    --

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:23 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Celestial schreef:
    (...)
    Weet je toevallig ook hoe lang? (:

    Nee, haha. Dat verschilt denk ik ook. Misschien een paar dagen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vooral niks intensief doen of knijpen of prikken of zo, want zodra je weer gevoel krijgt (ik denk morgen ofzo) kan het echt pijn doen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    FireDust schreef:
    Waar hebben ze precies geopereerd?
    Het zal wel normaal zijn, neem ik aan. Anders doet het toch veel pijn? (krul)

    Ehm, hoe leg ik dit uit... Bovenop m'n rechterhand zit een behoorlijke snee. En ze moesten bij bijna al mijn botten komen. Ik weet even niet hoe die dingen heten.. Diegene die het dichtst bij de pols zitten.

    Áls ze daadwerkelijk een zenuw hebben geraakt, kan het zijn dat je gevoel nauwelijks of niet terugkomt. Maar zoiets zou je echt moeten overleggen met je arts over hoe het genezingsproces zal verlopen.


    Rated by prejudice.

    Charlatan schreef:
    (...)
    Nee, haha. Dat verschilt denk ik ook. Misschien een paar dagen?

    Whut? O.O
    Dat hoop ik niet want ik ben in april geoperreerd. :')

    Convicted schreef:
    Áls ze daadwerkelijk een zenuw hebben geraakt, kan het zijn dat je gevoel nauwelijks of niet terugkomt. Maar zoiets zou je echt moeten overleggen met je arts over hoe het genezingsproces zal verlopen.

    Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Ik kan het hem dan wel vragen inderdaad. Ik ben bang dat het serieus niet goed gaat komen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:27 ]

    @ Celestial: Het kan sowieso wel tot een jaar duren, eer je weer íets gaat voelen. Maar het is wel het beste om het morgen even na te vragen over hoe en wat er nou de bedoeling van is. Dan heb je voor jezelf in ieder geval ook wat zekerheid. Maar sinds April ben je er al redelijk aan gewend, toch? Alles went, behalve een vent! ;-)


    Rated by prejudice.

    Convicted schreef:
    @ Celestial: Het kan sowieso wel tot een jaar duren, eer je weer íets gaat voelen. Maar het is wel het beste om het morgen even na te vragen over hoe en wat er nou de bedoeling van is. Dan heb je voor jezelf in ieder geval ook wat zekerheid. Maar sinds April ben je er al redelijk aan gewend, toch? Alles went, behalve een vent! ;-)

    Haha ja dat wel. :')
    Ben benieuwd naar wat ik morgen te horen zal krijgen.