• Klinkt misschien nog al raar en ingewikkeld maar ik heb hier een vraagje voor de pilgebruikers.
    Ik heb mijn pil al een tijd niet meer genomen. -sinds vorige maand denk ik- waardoor mijn maandstonden dus zijn vervroegt. En nu zal ik ze krijgen rond de tijd van de tokio hotel concerten, wat ik dus zeer vervelend vind. Dus ik vroeg me af;
    Ik moet binnen 4 dagen ongeveer mijn maandstonden krijgen, maar als ik nu de pil ineens begin te nemen. En ze gewoon de hele maand doorneem, stel ik dan mijn maandstonden weer uit -tot het tokio hotel concert voorbij is- of zal ik ze toch doorkrijgen?
    Mijn moeder zegt dat ik ze dan gewoon uitstel/overslaag ~ Wat voor mij dus heel handig zal zijn. Maar ik vroeg me af of er hier kenners zijn dat er meer van weten...

    Ik denk dat als je gewoon doorslikt dat je gewoon weer na het concert ongesteld word. Ik slik de pil altijd gewoon door tot een moment dat het goed uit komt, ben nu al 4 maand niet ongesteld geweest ofzo. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Normaal stel je die dan uit. Maar je kan tijdens het verder nemen van de pil wel een tussentijdse bloeding krijgen.
    Ik heb dat ook een keer gedaan, de apotheker raadde me aan om maar 1 week te nemen ipv 3.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Géén idee maar je kan het proberen? :3


    when words fail, music speaks.

    Normaal stel je ze dan uit en komen ze zodra je met de pil stopt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, je stelt ze gewoon uit, denk ik :]


    Life begins at the end of your comfort zone

    ankeaddicted schreef:
    Ik denk dat als je gewoon doorslikt dat je gewoon weer na het concert ongesteld word. Ik slik de pil altijd gewoon door tot een moment dat het goed uit komt, ben nu al 4 maand niet ongesteld geweest ofzo. x'D


    wow dat is super slecht!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz