• - first of all, het is niet de bedoeling om hiervan een depressief topic te maken ofzo. (krul)

    okeeeeee. ik ben benieuwd naar jullie top 3 ergernissen. de 3 dingen die je absoluut niet kan uitstaan.
    gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben. (:

    mine:
    1 mensen die zich teveel/alles voelen;
    2 van die 'wat moet je?'-typetjes;
    3 roken; het is gewoon zo. ik kan die geur echt niet hebben.

    oja. het zijn ergernissen. dus kom niet af met 'mensen die moorden plegen'
    :Y)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:46 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1. Mensen die schelden met erge ziektes zoals Kanker en Tering.
    2. Aandachttrekkers, ze moeten altijd de aandacht hebben en dan proberen ze dan te krijgen op de meest irritantste manieren.
    3. Mensen die denken dat ze beter zijn dan andere en zich te goed voelen voor sommige. En ook mensen die zich tegenover hun vrienden heel stoer gedragen en die dan eigenlijk helemaal niet zo stoer zijn.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    1. Mensen die schelden met erge ziektes zoals Kanker en Tering.
    2. Aandachttrekkers, ze moeten altijd de aandacht hebben en dan proberen ze dan te krijgen op de meest irritantste manieren.
    3. Mensen die denken dat ze beter zijn dan andere en zich te goed voelen voor sommige. En ook mensen die zich tegenover hun vrienden heel stoer gedragen en die dan eigenlijk helemaal niet zo stoer zijn.


    Ah! Ik maak een top 6 ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    - meisjes die zich stoer voelen door te zeggen dat ze op je komen slaan met hun vriendinnetjes --'
    - mensen met haar waarvan het lijkt alsof het een jaar niet gewassen is geweest ( ik word daar echt lastig van ;D)
    - jongens die je alleen nemen omdat ze er even zin in hebben.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    1. Mensen die dingen gaan roddelen terwijl ze niet weten wat er aan de hand is.
    2. Mensen die andere vriendloos noemen terwijl ze zelf geen echte vrienden hebben.
    3. Mensen die op iedereen kritiek hebben en denken dat ze zelf geen imperfecties hebben.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    1. Oppervlakkige mensen
    2. Aandachtstrekkers
    3. Egotrippers


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige! Mijn ogen doen altijd zo'n pijn daardoor. En dan roken ze nonchalant verder.. pffft. (cat)


    Ja dat ken ik, zo hatelijk(finger), maar ik ga dan meestal naar buiten of als het bij mij thuis is dat mensen willen roken vraag ik beleefd of ze dat buiten willen doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Ja dat ken ik, zo hatelijk(finger), maar ik ga dan meestal naar buiten of als het bij mij thuis is dat mensen willen roken vraag ik beleefd of ze dat buiten willen doen.


    Blerggh...
    Maar men noemt mij altijd een aansteller als ik wegga of vraag of zij even weg willen gaan... o.0


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Blerggh...
    Maar men noemt mij altijd een aansteller als ik wegga of vraag of zij even weg willen gaan... o.0

    Nou ik ben liever een 'aansteller', dan dat ik (tijdelijk) half dood zit te gaan van die lucht.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Ja dat ken ik, zo hatelijk(finger), maar ik ga dan meestal naar buiten of als het bij mij thuis is dat mensen willen roken vraag ik beleefd of ze dat buiten willen doen.

    nou, vroeger rookten mijn ouders ook.. en ze vertellen vaak hoe ongastvriendelijk ze het vonden wanneer ze ergens niet mochten binnen roken. dus nu zijn ze gestopt, maar al hun vrienden die roken mogen dus wel hier binnen hun ding doen. en geloof me, dat merk je tot boven. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1. Iemand anders die de mening van iemand niet respecteert.
    2. Mensen die alleen naar Top 40 luisteren en niet verder kijken dan dat.
    3. Mensen die me vierkant uitlachen als ik mijn levensfilosofie vertel, maar zodra één of andere xTEENQUOTES op Twitter het tweet, het dan gaat retweeten. Cool story bro.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    1. Mijn vader (cat)
    2. Iedereen die ik verder niet mag
    3. Faalangst

    Wat een leuk leven heb ik toch :'D


    -

    CountMeIn schreef:
    1 Mensen die niet verder nadenken bij dingen ls Automulatie, Kanker, Anorexia, Depressie e.d.
    2 Mensen die alles kort en klein slaan om zich stoer te voelen, en die sletjes die zij hun 'vriendinnetjes' noemen
    3 Die kut-speltopics op Quizlet met dat getel, geboem e.d.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb er eigenlijk vrij veel... Te veel. :/

    1. Jongens die meisjes behandelen als oud vuil.
    2. Mensen die zeuren dat ze 'moe' zijn als ik net iets leuks wil gaan doen.
    3. Als de koffie op is. Ja, nu dus en ik heb geen zin om nieuwe te kopen.


    It's time to be happy again.

    1. Mensen die aandacht proberen te trekken door heel irritant te gaan doen.
    2. Rondschreeuwende kleine kinderen
    3. Misselijkheid (of mensen die kotsen, kokhalsen etc)


    Destroy what destroys you.