• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Heeyy people! Ik wil de clue :(

    Hooi =) Je bent niet de enige!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ach ja, ik hoef me niet echt druk te maken, ik ben al aangemeld. Maar ik wil hem zo graag weten...

    Apophis schreef:
    Ach ja, ik hoef me niet echt druk te maken, ik ben al aangemeld. Maar ik wil hem zo graag weten...


    niet eerlijk, nou ja, we hebben nog kansen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Echt? Gaaaf!

    Ik moet nog aangemeld zijn, arg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Echt? Gaaaf!

    Ik moet nog aangemeld zijn, arg.


    ik ook, maar als het niet lukt, dan moet iedereen gewoon wachten,


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Heel lang wachten, 2 maanden...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @Rosa: nee, ik heb de eerste dag gemist =_= daarom dat ik hier nu heel spazzy en vroeg voor mn computer zit terwijl ik doodziek ben :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oppugno schreef:
    Heel lang wachten, 2 maanden...


    te lang


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Escritura schreef:
    @Rosa: nee, ik heb de eerste dag gemist =_= daarom dat ik hier nu heel spazzy en vroeg voor mn computer zit terwijl ik doodziek ben :Y)

    Auw, wat heb je dan? Beterschap <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jaa, maar er is alsnog grote kans dat ik er niet eerder op mag. Je krijgt namelijk een 'welkomsbrief' (mail) en die schijnt na 48 uur te verlopen. En ik ga zaterdag twee weken op vakantie naar een of ander gat in Frankrijk, zonder internet.

    Escritura schreef:
    @Rosa: nee, ik heb de eerste dag gemist =_= daarom dat ik hier nu heel spazzy en vroeg voor mn computer zit terwijl ik doodziek ben :Y)


    OOh, da's wel kut... beterschap!

    *zit trouwens al klaar met boek 2 op haar schoot xD*

    @Apophis ga je helpen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Apophis schreef:
    Jaa, maar er is alsnog grote kans dat ik er niet eerder op mag. Je krijgt namelijk een 'welkomsbrief' (mail) en die schijnt na 48 uur te verlopen. En ik ga zaterdag twee weken op vakantie naar een of ander gat in Frankrijk, zonder internet.

    Oh, ik ga ook nog op vakantie... Maar ik ben er nog wel dan :3

    Ik heb het boek op schoot, hpwiki, 3 keer verschillende topics van pottermore op quizlet open, pottermore zelf...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Apophis schreef:
    (...)

    OOh, da's wel kut... beterschap!

    *zit trouwens al klaar met boek 2 op haar schoot xD*



    Slim! _O_ (dat je al met boek 2 zit :'D)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor