• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Dude, zo'n beetje de halve wereld wil erin. Ik wacht mooi tot october.


    Ik denk dat ik dat ook maar doe. Hoewel dat nog een eeuwigheid duurt T__T


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik zit hier gewoon te wachten tot dag 2 begint ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben zenuwachtig, ik suck echt ik snel iets oplossen onder druk. :S


    Are you lost?

    Oke, mijn hersens zijn een beetje aan het doordraaien aangezien ik net dacht dat Hagrid in mijn kamer stond, maar oke. Wat nou als je bij die miljoen mensen hoor, het betekend dat je een heks of tovernaar bent, en dat op die datum in October je word opgehaald om naar Zweinstein te gaan! Daarom zegt ze ook dat het hetzelfde verhaal is maar met een paar aanpassingen waar van een jij er bent. Voor de andere mensen gaat hij lijken alsof wij de betatesters waren, maar eigenlijk brengen ze ons gewoon naar Zweinstein!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ^ You should get some sleep x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    ^ You should get some sleep x'D


    Nee, mijn fantasie is iets op hol geslagen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hè?! Ik zie niks?


    Are you lost?

    LEES MENSEN! LEES!

    De clue komt op een willekeurig uur online. Niemand kan voorspellen wanneer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    LEES MENSEN! LEES!

    De clue komt op een willekeurig uur online. Niemand kan voorspellen wanneer.

    D: waar staat dat dan?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ecanus schreef:
    LEES MENSEN! LEES!

    De clue komt op een willekeurig uur online. Niemand kan voorspellen wanneer.



    WHAT?/! Ben ik voor niet zo laat opgebleven?


    Are you lost?

    Ik heb net trouwens nog even rond gekeken, zodra je op die quill heb geklikt, die gistere een veer was, ben je een van die miljoen geloof ik, en als je die niet ziet maar je wel kan registreren behoor je er niet tussen maar heb je voor ik oktober al een account. ik kopieer even wat er stond. Ik ben niet goed in vertalen maar snap wel wat er staat, misschien iemand anders die het even kan vertalen?


    When all the early entry places have been filled, The Magical Quill links will be withdrawn. You will be able to register via the Pottermore homepage, after The Magical Quill promotion has closed, but you will only be able to enter Pottermore when it opens to all in October. Keep checking Pottermore to find out when registration is open to all.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Ik heb net trouwens nog even rond gekeken, zodra je op die quill heb geklikt, die gistere een veer was, ben je een van die miljoen geloof ik, en als je die niet ziet maar je wel kan registreren behoor je er niet tussen maar heb je voor ik oktober al een account. ik kopieer even wat er stond. Ik ben niet goed in vertalen maar snap wel wat er staat, misschien iemand anders die het even kan vertalen?


    When all the early entry places have been filled, The Magical Quill links will be withdrawn. You will be able to register via the Pottermore homepage, after The Magical Quill promotion has closed, but you will only be able to enter Pottermore when it opens to all in October. Keep checking Pottermore to find out when registration is open to all.

    Gen idee mijn engels is slecht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    *gaat half dood hier*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    moet in pottermore o.O


    Shoganai i ne~

    De clue staat er niet, dus ik ga maar naar bed. Extra vroeg opstaan en om het kwartier kijken morgen XD


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.