• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Hoe laat zou hij dan online komen, denken jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Gisteren waren het toch amerikaanse tijden?


    Ik denk het niet. Harry Potter is echt Engels en J.K. Rowling wil het ook echt Engels houden, dus ik denk niet dat ze het met Amerikaanse tijden doet. Niet dat ik dat heel erg vind.

    Ik ben er expres vroeger uitgegaan haha maar ook omdat ik niet meer kon slapen. (krul) Wanneer komt die clue dan?


    They were never in fact homeless

    Ze zeggen dat het in Europa pas rond 12,45 open gaat, maar dat zijn roddels
    niemand weet het


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    Ze zeggen dat het in Europa pas rond 12,45 open gaat, maar dat zijn roddels
    niemand weet het

    Kut, dan ben ik weg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sanity schreef:
    Ze zeggen dat het in Europa pas rond 12,45 open gaat, maar dat zijn roddels
    niemand weet het

    Oh na dan maar wachten dan haha, de site staat toch al open :'D


    They were never in fact homeless

    Horcruxes schreef:
    Ik ben er expres vroeger uitgegaan haha maar ook omdat ik niet meer kon slapen. (krul) Wanneer komt die clue dan?


    Ik wilde eigenlijk ook nog in m'n bed blijven liggen, maar toen dacht ik 'PotterMOre!!' en ik ging eruit. Voor niks dus.

    Ik hoop dat hij ongeveer dezelfde tijd als gisteren op komt, dan is ie er bijna =D

    Het is dat ik er van mn ouders vroeg uit meost zijn.. =-='
    anders heb ik een hele brave vriendin om me te registeren :Y) gotta love her


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sanity schreef:
    Ze zeggen dat het in Europa pas rond 12,45 open gaat, maar dat zijn roddels
    niemand weet het

    Hoe weet je dat? :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Apophis schreef:
    (...)

    Ik wilde eigenlijk ook nog in m'n bed blijven liggen, maar toen dacht ik 'PotterMOre!!' en ik ging eruit. Voor niks dus.

    Ik hoop dat hij ongeveer dezelfde tijd als gisteren op komt, dan is ie er bijna =D

    Haha, ik ook... Slecht van ons.

    @Kristy (toch? Of Lizz? Sjee, ik haat namen x)), maar als je ziek bent mag je toch juist in bed blijven?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    roddels van internet, maar ik denk dat het niet klopt


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Apophis schreef:
    (...)

    Ik wilde eigenlijk ook nog in m'n bed blijven liggen, maar toen dacht ik 'PotterMOre!!' en ik ging eruit. Voor niks dus.

    Ik hoop dat hij ongeveer dezelfde tijd als gisteren op komt, dan is ie er bijna =D

    Hahaha ik hoop echt dat ie snel komt want ik ben very excited (nerd)


    They were never in fact homeless

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha, ik ook... Slecht van ons.

    @Kristy (toch? Of Lizz? Sjee, ik haat namen x)), maar als je ziek bent mag je toch juist in bed blijven?



    Volgens mij heb je het tegen Lizz want ik ben niet ziek ofzo :'D (en ik heb er niks over gezegd)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Sanity schreef:
    roddels van internet, maar ik denk dat het niet klopt


    Ik hoop maar dat ze niet kloppen...

    *rampt hyperactief op F5*

    Weetje, ik krijg medelijden met al die F5en van jullie, ze worden helemaal kapot gemarteld/gedrukt :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor