• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Of course. Da's wel zo aardig. En eerlijk gezegd heb ik na een tijdje ook maar het antwoord van gisteren hiervandaan gehaald, want ik kon het echt serieus nergens vinden. Dus nu ga ik jullie helpen.

    ... *pakt snel boek 2* :'D Niet dat ik het boek al uit mn kop ken, en de vragen van die adere pottermore topic op kladblok heb staan, maar toch.. msut.. have.. pottermore


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Apophis schreef:
    Of course. Da's wel zo aardig. En eerlijk gezegd heb ik na een tijdje ook maar het antwoord van gisteren hiervandaan gehaald, want ik kon het echt serieus nergens vinden. Dus nu ga ik jullie helpen.


    Dat is heel lief :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha das lief :$

    Ik ga ook helpen, maar bij het 3e boek gaat dat niet lukken want dan ben ik weg. Maar ik ga helpen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Apophis schreef:
    Of course. Da's wel zo aardig. En eerlijk gezegd heb ik na een tijdje ook maar het antwoord van gisteren hiervandaan gehaald, want ik kon het echt serieus nergens vinden. Dus nu ga ik jullie helpen.


    Ik eigenlijk ook (en ik snapte de vraag ook amper) dus ik ga nu ook helpen :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik eigenlijk ook (en ik snapte de vraag ook amper) dus ik ga nu ook helpen :Y)


    Oh jaa, dat kan ik me ook nog herinneren. Ik wist eerst ook niet hoe je op die site moest komen voor het antwoord, maar dat heeft m'n zus me verteld.

    Dat is lief van allemaal!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Die site is toch www.quill.pottermore.com/[antwoord]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 9:10 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Die site is toch www.quil.pottermore.com/[antwoord]


    klopt


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Apophis schreef:
    (...)

    Oh jaa, dat kan ik me ook nog herinneren. Ik wist eerst ook niet hoe je op die site moest komen voor het antwoord, maar dat heeft m'n zus me verteld.


    Ik kon dat niet, mijn zus vind harry potter stupid >,<. Ik snap niet hoe het mogelijk is om Harry Potter te haten O.O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik kon dat niet, mijn zus vind harry potter stupid >,<. Ik snap niet hoe het mogelijk is om Harry Potter te haten O.O

    Idd =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    http://quill.pottermore.com


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik kon dat niet, mijn zus vind harry potter stupid >,<. Ik snap niet hoe het mogelijk is om Harry Potter te haten O.O


    o.0
    Mijn zus was al eerder in Pottermore dan ik, want zij was eerder wakker... maar ik kreeg de mail eerder!

    Oppugno schreef:
    (...)
    Idd =O


    Diep in ieders hart houd iedereen van Harry Potter, alleen moeten ze het nog ontdekken denk ik zo :Y) (oké nu voel ik me zo'n oud omatje die iets aan z'n kleinkinderen vertelt :'D)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Weet iemand trouwens hoe laat de clue gisteren op de site kwam??