• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    ik snap het niet.. ik kan niet meer inloggen ofzo.. vaag..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Woee, ik ga proberen morgen het antwoord op de clue te kunnen vinden. Heb hem gemist vandaag *facepalm*.
    Maar ik heb een vraagje, is het dan een soort van textbased roleplay?


    L IS JUSTICE.

    Evening schreef:
    Woee, ik ga proberen morgen het antwoord op de clue te kunnen vinden. Heb hem gemist vandaag *facepalm*.
    Maar ik heb een vraagje, is het dan een soort van textbased roleplay?


    Alles staat in de story (:

    Ik kan vandaag even niet stoppen om naar het filmpje te kijken, aangezien ik de achtergrondmuziek zo mooi vind


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik check echt om de 10 minuten mijn mail voor die welkoms email, want ik wil er echt zo graag mee beginnen! En dan te bedenken dat het mogelijk is dat ik nog twee maanden op die mail zal moeten wachten... (cat)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Ik check echt om de 10 minuten mijn mail voor die welkoms email, want ik wil er echt zo graag mee beginnen! En dan te bedenken dat het mogelijk is dat ik nog twee maanden op die mail zal moeten wachten... (cat)


    ja, dat heb ik ook! gewoon, elke keer als ik een mail heb kijk ik meteen naar de afzender, terwijl ik eerst wist dat het altijd van quizlet zou zijn.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    ja, dat heb ik ook! gewoon, elke keer als ik een mail heb kijk ik meteen naar de afzender, terwijl ik eerst wist dat het altijd van quizlet zou zijn.

    Ik wil die stomme kutmail en wel nu. (cat)


    All was well.

    Roswell schreef:
    Ik wil de clue van morgen echt niet missen! Ik heb hem vandaag ook al gemist D:


    Dude, zo'n beetje de halve wereld wil erin. Ik wacht mooi tot october.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Dude, zo'n beetje de halve wereld wil erin. Ik wacht mooi tot october.


    ik dacht ook dat ik er niet in zou komen, maar ik deed best wel relaxed vraag opzoeken, testen en registreren. Ik dacht eerst: oke ik kan wel net zo goed niet doen, het word niks.
    Maar ik had alsnog succes, dus je kunt altijd proberen!
    Heb ik ook gedaan en ik ben blij dat ik heb geprobeerd!

    Eh, ik vraag me wel af, er zijn er vandaag volgensmij al best veel die die melding krijgen dat ze er door zijn, en ik vraag me dan toch af, hoe het kan dat er, over al die landen op de hele wereld, er toch best veel nederlanders/belgen van quizlet zijn die de melding hebben gekregen dat ze het mogen betatesten. En dat terwijl er nog zes dagen komen! Zou het dan niet zo kunnen zijn dat misschien toch iedereen die zich registreerd erin kan?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Eh, ik vraag me wel af, er zijn er vandaag volgensmij al best veel die die melding krijgen dat ze er door zijn, en ik vraag me dan toch af, hoe het kan dat er, over al die landen op de hele wereld, er toch best veel nederlanders/belgen van quizlet zijn die de melding hebben gekregen dat ze het mogen betatesten. En dat terwijl er nog zes dagen komen! Zou het dan niet zo kunnen zijn dat misschien toch iedereen die zich registreerd erin kan?


    nee, 1 miljoen is 1 miljoen... Je moet ook nog rekening houden met verschillende tijdzones he... als de japanners aan de beurt zijn slapen wij, hetzelfde geld als de amerikanen aan de beurt zijn....

    Daarom is de clue ook nooit op een vast tijdstip en kun je hem missen

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 21:38 ]

    Fawkes schreef:
    (...)

    nee, 1 miljoen is 1 miljoen... Je moet ook nog rekening houden met verschillende tijdzones he... als de japanners aan de beurt zijn slapen wij, hetzelfde geld als de amerikanen aan de beurt zijn....


    Gaat het dan echt per land wanneer het raadsel online komt? Want dat lijkt me nogal moeilijk te regelen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Gaat het dan echt per land wanneer het raadsel online komt? Want dat lijkt me nogal moeilijk te regelen.


    Het gaat niet per land, maar per tijdzone... Daarom kan het de ene keer om 3 uur 's nachts zijn, of om 8 uur 's avonds :Y)

    Fawkes schreef:
    (...)

    Het gaat niet per land, maar per tijdzone... Daarom kan het de ene keer om 3 uur 's nachts zijn, of om 8 uur 's avonds :Y)


    Oh, dus eigenlijk hadden wij gewoon mazzel dat het om tien uur 's ochtents was, aangezien het ook drie uur 's ochtends had kunnen zijn.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Oh, dus eigenlijk hadden wij gewoon mazzel dat het om tien uur 's ochtents was, aangezien het ook drie uur 's ochtends had kunnen zijn.


    Juist. Ik zat toevallig om 3 uur vannacht nog achter de pc, en toen was de site helemaal offline... en vanochtend om 7 uur was er ook nog niets... om half 10 zat ik net een half uur achter de laptop en had iedereen die toen wakker was inderdaad mazzel, er zijn er ook genoeg die gingen uitslapen.