• Jaa, vandaag gaat het dus echt heel goed.. NOT
    Ik heb gewoon adveies nodig, nouja gewoon best dringend eigenlijk.
    Saarry dat klinkt weer dwingend.
    Ik ga dus ieder jaar naar dezelfde camping, met ieder jaar dezelfde vrienden. Ik vind het daar dus ook zwaaar gezellig. Gewoon om even weg van thuis te zijn weg van het gezeik etc. Nu zijn mijn ouders gescheiden en ieder jaar wil ik dus langer op die camping blijven en dus bij mijn moeder. Nouja daar gaat het me niet eens om. Nu heeft mijn vader me vorig jaar naar de camping gebracht omdat ie me zo zat was. Nu ben ik net 4 dagen terug van de camping en ik wilde gewoon een dagje terug. En dat mag niet. maar ik wil het wel! Vooral nu; er is daar een hele leuke jongen die ik al 4 jaar ken. En nu vinden we elkaar leuk; ook gezoent enzo. Ging gewoon goed enzo in die 4 dagen gesmst/hyves. Vandaag hoorde ik van een vriendin dat hij gezoent heeft met een ander toen hij dronken was. Ja.. Heel fijn.. Dus ik verdrietig naar boven like nogal fuckt up. Dus mijn vader me achter na wat is er. UItgelegt hij gelijk boos, ik mag ik please een dagje naar de camping. Nee dat mag niet. Heel gesprek, komt er op neer dat hij me laag vind mijn moeder egocentrish. En dat ie me morgen weg laat gaan maar dat het gevolgen heeft. De gevolgen weet ik niet allemaal maar in iedeergeval dat ie me haat en ik nooit meer met hem op vakantie ga. Het zou slim zijn om gewoon thuis e blijven maar dan voel ik me echt een gevangen vogeltje, omdat ik niet mag doen wat ik wil. En waarom laat hij me niet iets doen waar ik gelukkig van word!
    WHAT THE FACK MOET IK NU.
    I hope you can help me (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:15 ]


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Ik zou gewoon gaan. Althans dat zou ik doen (:
    + kan je je tekst ff opnieuw bekijken ? Dr staan nogal veel foutjes in :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Na de helft ben ik gewoon zo.. woesh afgehaakt. Want ik kan er echt niet tegen als er in iedere zin een fout staat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ouders zijn er om je van verkeerde beslissingen te behoeden, niet om je geluk perse te bederven. Hij doet dit ongetwijfeld met voorbedachten rade.


    Rated by prejudice.

    Sorry,
    Ik zal even de fouten der uit halen (:
    Naah, echt een reden is er niet.
    Alleen dat ie me bij zich wil houden.
    Im feeling like a toy.


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.