• Ik kwam er net achter dat je bij Actieve topics veel verder terug kunt gaan dan 10 pagina's en zo ben ik terug gegaan tot aan het begin van het forum. Daar heb ik een paar leuke dingen gezien/gevonden. Zoals:

    - De vrienden uitnodigen functie met het layout van toen: Klik (Hij werkt niet meer)

    - Vroeger was er een idee om een profiel preview te hebben. Dat is nog best handig eigenlijk.

    - Je kon Quizlet je startpagina maken via een knopje xd

    - Je hebt nog steeds prijsvragen: http://www.quizlet.nl/prijsvragen.php Waarom zie je die link nergens? xd

    - Dat er toen het idee was om de pageviews per dag te gebruiken in de topleden lijst. Dat is er blijkbaar niet gekomen/weer weg.

    - Rutger heeft toen der tijd de suggestie afgewezen dat je kunt zien hoe vaak je foto is bekeken, terwijl dat nu wel kan xd

    - http://www.quizlet.nl/popular_vandaag.php Daarop staan alle populaire Quizzen van vandaag.

    Interesting stuff.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo jij bent ook even bezig geweest (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    -> Titel aangepast.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rizzoli schreef:
    Zo jij bent ook even bezig geweest (aa)

    Hahaha, ik vind dat soort dingen grappig (cat)

    Ik vind hier bijvoorbeeld ook een topic over een niveau systeem. Interesting.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom gaat iedereen toch dingen opzoeken en/of zeuren over dingen van vroeger.


    To infinity and beyond •

    De layout was, eh, heel anders.


    Ex astris, sciencia

    Disick schreef:
    Waarom gaat iedereen toch dingen opzoeken en/of zeuren over dingen van vroeger.

    het is best wel leuk om te kijken hoe quizlet een aantal jaren geleden was(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Disick schreef:
    Waarom gaat iedereen toch dingen opzoeken en/of zeuren over dingen van vroeger.

    Dit is toch totaal niet zeuren? Dit is juist interessant, ook voor mij, ookal zit ik nog maar een jaar op Q.

    Heh. Dat is echt wel nog cool.
    En die lay-out suckt echt. XD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom via actieve topics zoeken dan?
    Je kan toch ook dat soort dingen vinden via het subforum nieuws? (:

    Nu ben ik toch wel benieuwd: Hoeveel pagina's waren er? Want het lijkt me wel een heel karwei om helemaal terug te gaan dan 0.0


    “Love is a contradiction.”

    Lelijke lay out D:


    Pretty is just a pretty word.

    Zo lees ik bijvoorbeeld dat er toen het idee was om de pageviews per dag te gebruiken in de topleden lijst. Dat is er blijkbaar niet gekomen/weer weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziegesar schreef:
    Nu ben ik toch wel benieuwd: Hoeveel pagina's waren er? Want het lijkt me wel een heel karwei om helemaal terug te gaan dan 0.0

    3182 (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, zo kwam ik ook ooit oude topics tegen, best wel interessant ja. (bloos)


    Alleen maar tranen van geluk

    Krull schreef:
    Waarom via actieve topics zoeken dan?
    Je kan toch ook dat soort dingen vinden via het subforum nieuws? (:

    Natuurlijk, maar nu zie ik de dingen van alle subforums. Dat vind ik handiger en leuker. Toen zeurden mensen ook al over Q xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Disick schreef:
    Waarom gaat iedereen toch dingen opzoeken en/of zeuren over dingen van vroeger.

    Jij bent degene die zeurt hoor. Ik heb helemaal niet gezegd dat ik ergens een probleem mee heb. Ik zeg dat het interessant is. Dat is iets heel anders.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.