• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Shit, ik heb de eerste registratie gemist ><


    =

    xRidiculus schreef:
    Shit, ik heb de eerste registratie gemist ><


    haha, je bent niet de eerste ;)
    en je hebt nog 6 dagen hoor ^^

    xRidiculus schreef:
    Shit, ik heb de eerste registratie gemist ><


    Ik ook. ;x


    I like boys who drive cars too slow.

    xRidiculus schreef:
    Shit, ik heb de eerste registratie gemist ><


    The same here --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb de mail, en ik kan inloggen, betekend dat dat ik 1 van de miljoen mensen ben? Want Snitchseeker zegt van niet, maar The Pottermore insider, juist weer van wel?

    Hippogriff schreef:
    Ik heb de mail, en ik kan inloggen, betekend dat dat ik 1 van de miljoen mensen ben? Want Snitchseeker zegt van niet, maar The Pottermore insider, juist weer van wel?


    Het klopt, je bent een van de miljoen mensen, want ik kan/kreeg hetzelfde als jouw (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Maar wanneer kun je je opnieuw registreren?
    Want ik heb de eerste registratiedag ook gemist. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh en Pottermore zelf zegt dit:

    Finding The Magical Quill is not a guarantee of early access to Pottermore. To gain early access to Pottermore, you must successfully complete the registration form on Pottermore to which you will be directed after finding The Magical Quill and by subsequently validating your registration in the manner described in paragraph 6 below. Early access means that registrants will be able to log in to their Pottermore account and use the interactive features available on Pottermore.

    Hippogriff schreef:
    Ik heb de mail, en ik kan inloggen, betekend dat dat ik 1 van de miljoen mensen ben? Want Snitchseeker zegt van niet, maar The Pottermore insider, juist weer van wel?


    Wat gebeurt er als ik de magische veer heb gevonden?

    Als je de magische veer hebt gevonden wordt je weer naar Pottermore.com geleid. Als de registratieperiode nog steeds open is voor die dag kan je je details achter laten om Pottermore eerder te kunnen bezoeken. Het is belangrijk om te vertellen dat de magische veer niet garandeert dat je toegang krijgt tot de site, gezien de registratie alleen open is voor een bepaald aantal mensen op één dag.

    Dus pas als je een welkomsmail krijgt en je account daadwerkelijk geactiveerd is en je Pottermore kan bezoeken ben je één van de miljoen mensen die het mag testen.

    Mudblood schreef:
    Maar wanneer kun je je opnieuw registreren?
    Want ik heb de eerste registratiedag ook gemist. ;(


    De komende zes dagen.

    Mudblood schreef:
    Maar wanneer kun je je opnieuw registreren?
    Want ik heb de eerste registratiedag ook gemist. ;(


    Morgen weer, maar de exacte tijd is nog een raadsel --'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:38 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als ik naar Pottermore ga komt er dit te staan:
    Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

    You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time.

    We look forward to seeing you.

    Houd dat in dat iedereen die geregistreerd is er op een gegevenmoment voor oktober er toch weer in komt, of dat ik een van die gekozen miljoen ben?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Als ik naar Pottermore ga komt er dit te staan:
    Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

    You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time.

    We look forward to seeing you.

    Houd dat in dat iedereen die geregistreerd is er op een gegevenmoment voor oktober er toch weer in komt, of dat ik een van die gekozen miljoen ben?


    Nevermind, ik heb hetzelfde, dus ja, wij zijn toegelaten tot die ene miljoen ^^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:56 ]

    Nieuwe Update!

    Weetje dat ik het heel lief van je vind dat je die story hebt gemaakt en bijna alles voor ons hebt vertaalt (flower). (Ik heb het tegen Fawkes ^^)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor