• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    "De mensen zijn gastvrij en vriendelijk."
    "Niet waar, de mensen zijn er kut en stom."

    Doh, niet meer dan logisch! Niet élke mens in dat land is vriendelijk. De één zal in een stad hebben gelopen waar de meesten op dat moment goed gezind waren en de mensen die zeggen dat ze kut zijn en zo zullen net in een stad hebben gelopen waar de meeste mensen juist hun mindere dag hadden...

    Simpele theorie!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb er niet echt een mening over.

    Ik ben met ons jaar in september een week naar Berlijn geweest en ik vond die stad echt gewedlig ! Ik vond juist de mensen wat onbeleefd.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    NYC schreef:
    Altijd als ik aan Duitsland denk, denk ik aan dit

    dus ja.. en de taal is gewoon lelijk.


    Oh hemel, ik lag echt dubbel. XD

    Ik vind Duits eigenlijk wel een leuke taal, maar onze lerares is ook echt geniaal. XD ''Ha ha ha, rakkertje van me toch, je mag niet afkijken! Nein nein!''

    Het is een rot-taal (slechtste vak) maar het land is best leuk. Ik ben er al een paar keer geweest en ga waarschijnlijk dit jaar weer een keer.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:47 ]

    Ich liebe Deutschland

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:54 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik ben nu net terug van vakantie in omaha beach, en als ik zag wat de duitsers daar allemaal hebben gedaan zou ik het liefs wensen dat duitsland niet bestond,maar nu wonen er ook "gewone mensen" en daar heb ik geen problemen mee.de taal vind ik niet echt mooi,maar ik moet ze ook nooit spreken dus het boeit mij eigenlijk niet (baby)

    (A) Duits is een mooie taal, ik wil heel graag een cursus Duits volgen om het beter te begrijpen


    Get off, Bill is mine !!!

    gewoon een land... zoals alle anderen...
    maar de taal is vervelend>__<''

    en Berlijn is best een mooie plaats!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    OffTheRecord schreef:
    Ik vind het een leuk land :)
    Ik zou graag Berlijn eens bezoeken
    Persoonlijk vind ik dat de mensen die er WO II er bij halen, dat ze overdrijven...
    Want dan moeten ze ook kwaad zijn op de Fransen aangezien Napoleon ook oorlogje voerde


    mee eens!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik haat de taal, maar ik ben er al op vakantie geweest en eigenlijk is het best een mooi land. (:

    Gewoon een land.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I like Germany.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gwn een 'natuurlijke afkeer' voor Duitsers en Duitsland, weet ook nie waaromxD

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:01 ]

    Ik ben het met je eens, ook al kan ik niet echt Duits -omdat ik het niet op school krijg- ik vind de taal mooi en het land zelf is ook mooi (;


    Only those who listen can hear