• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    Ik ben er nu op vakantie (:


    Tinka & Ghunter.

    Stelletje fietsenjatters!
    Ik woon in het grensgebied, Duitsland is 5 minuutjes op de fiets en SERIEUS ik word dóod gegooid met die mensen. Kom je in het weekend in de stad, 90% is Duits. We worden zelfs in het Duits aangesproken op de markt, want ze zijn niet anders gewend. En ik haat de taal, ik heb er nooit wat van gekund en ik haat het gewoon x'D
    Maar Rammstein vind ik dan weer super leuk haha.
    Btw; het is Leipzig. Geen Leibzig (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:10 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik aan Duitsland denk, denk ik aan Berlijn. En Berlijn vond ik ecfht een mooie stad. Ik heb echt niets tegen Duitsland, alleen die verdomde boerentaal ._.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Illuminati schreef:
    Stelletje fietsenjatters!
    Ik woon in het grensgebied, Duitsland is 5 minuutjes op de fiets en SERIEUS ik word dóod gegooid met die mensen. Kom je in het weekend in de stad, 90% is Duits. We worden zelfs in het Duits aangesproken op de markt, want ze zijn niet anders gewend. En ik haat de taal, ik heb er nooit wat van gekund en ik haat het gewoon x'D
    Maar Rammstein vind ik dan weer super leuk haha.
    Btw; het is Leipzig. Geen Leibzig (:


    Weet je zeker dat je fietsen niet gejat worden door Nederlanders? :'D xD Hier in brabant worden de fietsen ook als snoep gejat :'D Lol, als ik juist in Duitsland kom net over de grens, praat iedereen juist Nederlands, ook tegen de Duitsers xD Dus dat is dan spiegelbeeld xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je fietsen niet gejat worden door Nederlanders? :'D xD Hier in brabant worden de fietsen ook als snoep gejat :'D Lol, als ik juist in Duitsland kom net over de grens, praat iedereen juist Nederlands, ook tegen de Duitsers xD Dus dat is dan spiegelbeeld xD

    Met fietsenjatters bedoel ik dus de Duitsers in de WOII (: Niet in deze eeuw hoor (:
    En ja, in Duitsland werd ik ook welgeteld éen hele keer in het Nederlands geholpen. Verder altijd in het Duits. Én ja, ook in een grensstad.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het een heel mooi land :3
    Er wonen ook wel aardige mensen maar dat is overal
    Hetgene wat ik wel echt haat aan Duitsland is de taal, maar dat komt gewoon omdat ik daar zo slecht in ben


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mooi land, mooie taal, mooie aardige mensen. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Illuminati schreef:
    (...)
    Met fietsenjatters bedoel ik dus de Duitsers in de WOII (: Niet in deze eeuw hoor (:
    En ja, in Duitsland werd ik ook welgeteld éen hele keer in het Nederlands geholpen. Verder altijd in het Duits. Én ja, ook in een grensstad.


    Ach xD Nederland was anders qua handel ook blij met de oorlogen die gevoerd werden in de tijd van Spanje etc. (80 jarige oorlog) Want zo konden ze tenminste lekker veel wapens verkopen x)

    Er is altijd wat, nooit niks :P Dus ja :P En ik heb vaker Nederlands gehoord van Duitsers xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hale schreef:
    Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?



    agree (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Fellatio schreef:
    Als ik zo lees moeten de mensen niet naar Groninge komen en tegen echte Groningse mensen praten XD dat lijkt verdomd veel op Duits ;P

    Hahahaha uh nee, ik vind dat niet waar :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahaha uh nee, ik vind dat niet waar :'D


    Als je echt van die Groningse mensen heb die gwn plat Gronings praat ;P dan wel XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou van Duitsland! Alleen vind ik de duitsers zelf over het algemeen niet heel geweldig.


    Gradually, then suddenly..

    Pluspunten van Germany:
    - goedkoper
    - bergen

    Verder niets. Wisten jullie trouwens dat er volgens een onderzoek in Duitsland en Engeland de lelijkste mensen wonen? Ze hebben dat gebaseerd op symmetrie van het gezicht. Hoe meer symmetrie hoe mooier, blijkbaar. I'm just sayin'

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:42 ]


    Here & Now

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als je echt van die Groningse mensen heb die gwn plat Gronings praat ;P dan wel XD

    Vandaar dat ik die mensen altijd vermijd (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Vandaar dat ik die mensen altijd vermijd (nerd)


    Whaha XD dan vermijd je mij dus niet ;P Yeah


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you