• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    Swanepoel schreef:
    Pluspunten van Germany:
    - goedkoper
    - bergen

    Verder niets. Wisten jullie trouwens dat er volgens een onderzoek in Duitsland en Engeland de lelijkste mensen wonen? Ze hebben dat gebaseerd op symmetrie van het gezicht. Hoe meer symmetrie hoe mooier, blijkbaar. I'm just sayin'


    ik vind juist mensen met de meeste symmetrie jusit minder mooi... xD Modellen dus bijv. :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hale schreef:
    (...)

    Echt wel. Ik was er een paar dagen op vakantie met mijn bff en geloof me. we reden in haar auto en we waren de weg kwijt. Dus toen hebben we bij een pasgetrouwd koppel aangebeld dat net hun eerste kindje gekregen. Ondanks hun eigen zorgen met de baby enzo hebben ze ons mee laten eten en ervoor gezorgd dat we veilig en wel in ons hotel aankwamen.

    Dus hoezo niet gastvrij?


    Ja, dat is één gezin. Zo kun je ook zeggen "Hitler woonde in Duitsland en daarom is het hele land verrot."


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De mensen zijn alles behalve gastvrij en irritant. De taal is niet om uit te staan en wat ik van het land heb gezien is ook niet geweldig bijzonder, en dat wordt zowiezo al verpest door de kutheid van de mensen.
    Ik vind het een kutland.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @ FACEPLANT:

    Heb je daar een reden voor?
    Ik vind Duitsland wel leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het een prachtig land, dat nog niet zo lang. Ik ben er anderhalve week geleden geweest en toen besefte ik pas hoe mooi het was. Daarvoor hebben mensen mijn zicht over het land totaal verpest.
    'Het zijn allemaal nakomelingen van Hitler.' 'Ze lopen daar allemaal over straat met een geweer.' Ga zo maar door.
    Duitsland heeft een slechte reputatie gekregen, maar zodra je er bent geweest, word je zicht meteen opgeheldert.


    Let it come and let it be

    FACEPLANT schreef:
    De mensen zijn alles behalve gastvrij en irritant. De taal is niet om uit te staan en wat ik van het land heb gezien is ook niet geweldig bijzonder, en dat wordt zowiezo al verpest door de kutheid van de mensen.
    Ik vind het een kutland.


    Ik vind jou ook niet echt zo gastvrij als ik je hoor :Y) En irritant ben je ook zoals je schrijft. En naja... jouw woordekeuze is ook niet echt prettig omdat je overkomt als een ouwe norse oma. En sja... Nederland he.. zo plat. Nah en dan al die boeren in klompe hier. Kutland.

    Snap je wat ik bedoel? ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    CountMeIn schreef:
    Ik vind het een prachtig land, dat nog niet zo lang. Ik ben er anderhalve week geleden geweest en toen besefte ik pas hoe mooi het was. Daarvoor hebben mensen mijn zicht over het land totaal verpest.
    'Het zijn allemaal nakomelingen van Hitler.' 'Ze lopen daar allemaal over straat met een geweer.' Ga zo maar door.
    Duitsland heeft een slechte reputatie gekregen, maar zodra je er bent geweest, word je zicht meteen opgeheldert.


    nice beschreven :3, join the club? =D


    Ligt and Darkness are both very different..

    FACEPLANT schreef:
    De mensen zijn alles behalve gastvrij en irritant. De taal is niet om uit te staan en wat ik van het land heb gezien is ook niet geweldig bijzonder, en dat wordt zowiezo al verpest door de kutheid van de mensen.
    Ik vind het een kutland.

    Quote:
    'Het is "sowieso"!'
    -Marleen


    Let it come and let it be

    Ik vind de naamvallen kutirritant, maar het land wel supermooi :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ich liebe Deutschland!
    Ik vind het een ongelofelijk interessante geschiedenis hebben - ja, ik haal de oorlog er weer bij - en de vetste muziek en festivals. HELL YEAH.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vint Duitsland geweldig. ik vint Duitsland mooi land met gewldige taal. gewldige lanfdschap. ik reed er door heen toen ik onder weg was naar Oosterijk. krijg gewoon kippevel van. de mensen zijn super vriedelijk... ik ben verliefd op dat land. waarschijnlijk om dat ik zelf een duitser ben, ik kom zelf uit München. ik wil later zeker terug verhuizen naar Duitsland.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:00 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Sorenos schreef:
    (...)

    Ik vind jou ook niet echt zo gastvrij als ik je hoor :Y) En irritant ben je ook zoals je schrijft. En naja... jouw woordekeuze is ook niet echt prettig omdat je overkomt als een ouwe norse oma. En sja... Nederland he.. zo plat. Nah en dan al die boeren in klompe hier. Kutland.

    Snap je wat ik bedoel? ;)

    Dat ik een land stom vind maakt mij niet minder gastvrij hoor ;-) Een norse oma? Hm, die heb ik nog nooit gehoord. Oeh, 'ik beargumenteer mijn standpunt het zelfde als jou omdat ik denk dat het discussie-uitlokkend was'. Klasse

    @Grapefruit: Ik heb met scouting een aantal dagen in Duitsland gehiked, en dan moet je het best wel hebben van de gastvrijheid van de bevolking. Maar zelfs als we ze heel netjes de weg vroegen, negeerden ze ons volkomen of snouwden ze ons af. Er was één persoon die ons in de regen mee nam naar haar huis en ons daar een kaart van het gebied gaf omdat we verdwaald waren. Dat was een Nederlander. Er was ook één uitzondering van een oude Duitse vrouw die ons wat te drinken gaf omdat we midden in de nacht zeikersnat, alweer verdwaald waren.
    Maar verder heb ik het totaal niet op de mensen. Zodra ze horen dat je niet Duits bent, moeten ze je niet meer. Althans niet waar ik ben geweest.

    @CountMeIn: /Care.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    aardige, beleefde mensen. ik zou er zo kunnen wonen, het verschilt niet veel met de cultuur in nederland..


    | Reality is for people that lack imagination |

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dat ik een land stom vind maakt mij niet minder gastvrij hoor ;-) Een norse oma? Hm, die heb ik nog nooit gehoord. Oeh, 'ik beargumenteer mijn standpunt het zelfde als jou omdat ik denk dat het discussie-uitlokkend was'. Klasse


    Nee, dat zie je dan toch fout :')

    Maar ik zal het voor jou wel even verduidelijken; ik schrijf precies hetzelfde als jij om je te laten zien hoe je zit rond te motsen zonder argumenten of wat dan ook, onderbouw je mening.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 5:58 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik haat de taal en ik vind Duitsland niet echt bepaald een boeiend land. (Hoe het er uit ziet enzo). Gewoon niet echt spannend.


    Forever.