• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    Ik vind het een vreselijk land. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Ik heb niks tegen Duitsland.
    Ik heb ook niet echt moeite met de taal en vind dat het erg op het Nederlands lijkt. Verder vind ik het ook een heel mooi land al heb ik er nog niet veel van gezien!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Oh ik ben dol op Duitsland!!!(H)(H)(H)
    De taal is echt geweldig en spreek ik vloeiend(A) en de mensen zijn zo gastvrij(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Duitsers mogen mij niet en de Duitsers die ik ontmoet heb zijn vreselijk arrogant. En de taal ... argh.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn ouders hebben een vakantiewoning in Duitsland, we gaan er heel vaak naartoe. De mensen zijn daar heel aardig, en je kunt er veel leuke dingen doen :'D

    Ik ben het met je eens. En de helft van mijn familie komt uit Duitsland, dus ik kom er ook vaak, en ik spreek de taal. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind Duitsland echt een fijn land :) Ben sowieso meer voor Duitsland dan voor Nederland x) En ik vind Duits juist eleganter klinken, je moet het natuurlijk niet op zijn Nederlands Duits gaan praten x) Dat klinkt niet, je moet de mondvorming van hoe je woorden uitspreekt ook in de gaten krijgen. En sorry hoor, maar Frans is nog k*tter om te leren, en ik vind dat geen mooie taal (cat)

    verder is het eten heerlijk :3, mensen zijn aardig, mooie bossen, bergen, reliëf in het landschap etc. Sorry maar ik ben liever in Duitsland x)

    (had 8.4 voor mijn HAVO examen Duits :Y))


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik haat de taal.
    Het land is vies.
    De mensen zijn vaak onbeschoft en lui.
    De mensen zien er vaak ook helemaal niet uit.
    En ja, WO II
    En gewoon, omfg. Nee, ik vind Duitsland echt bah.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Ik haat de taal. ; ws omdat je de taal niet beheerst en omdat je het moeilijk vindt.
    Het land is vies. ; oja? Hoezo 8D En Nederland niet dan? x)
    De mensen zijn vaak onbeschoft en lui. ; vast een paar mensen gesproken en allemaal onder 1 hoed schuiven? ;p
    De mensen zien er vaak ook helemaal niet uit. Jij wel dan? xD En over het algemeen Nederlanders zien nederlanders er ook niet uit? :P En wat vind jij er uit zien? ;p
    En ja, WO II: is al meer dan 50 jaar geleden? x) En veel hollanders wijzen gewoon lekker makkelijk naar Duitsland als enige schuldige, maar uit onderzoek is sowieso gebleken dat veel meer landen schuldig zijn. + Duitsland vindt die 2e oorlog zelf toch erger dan Nederlanders het momenteel doen ;p
    En gewoon, omfg. Nee, ik vind Duitsland echt bah. Jij bent ook bah :Y)


    dat dik gedrukte ben ik dus, sorry voor mijn aanval en ik wil geen ruzie uitlokken. Maar kijk, je werkt het niet uit. Het is altijd zo makkelijk met wijzen naar anderen. Maar zodra er iemand naar jou gaat wijzen of Nederlanders, dan weten we ineens van niks ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    NYC schreef:
    Altijd als ik aan Duitsland denk, denk ik aan dit

    dus ja.. en de taal is gewoon lelijk.

    WOAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    None but ourselves can free our minds.

    I like duitsland.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik deel je mening. (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind Duitsland gewoon echt géén leuk land, hihi. Ik heb echt heel veel moeite met de taal en alle leraren die ik tot nu toe heb gehad en dan krijg je er vanzelf gewoon een afkeer voor, denk ik. Ik ben er in ieder geval al vaak zat geweest en toen vond ik er ook geen moer aan, maar ja. Iedereen zijn mening. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het een kuttaal, ik vind het daar lelijk en Berlijn vond ik ook saai. En Duitsers op het strand zijn vet irritant. Dus nee, ik hou niet van Duitsland, ook al heeft mijn moeder er familie zitten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat de Duitse taal, dat sowieso, gewoon, het is een lelijke taal en vet kut om te leren :/
    En de mensen, daar kan ik geen oordeel over geven want ik heb er nog niet zoveel ontmoet.
    En het land, daar is ook geen reet aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen