• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    Mijn broertje noemt het 'Schweinhundenland'. Maar hij zit een beetje hevig in de puberteit en vindt alles vreselijk behalve geweren en zijn games. :') Ik ben eigenlijk nog nooit echt in Duitsland geweest. Ja, een dag in München en er doorheen gereden met 140 kilometer per uur. Het zal vast wel mooiere delen hebben dan de snelwegen. En braadworsten zijn heel lekker. :Y)


    wth.

    Ik ben er niet lang genoeg geweest om er iets over te kunnen zeggen. Ik heb er niet veel mee, maar ik wil wel een keer naar Berlijn ofzo.


    SLOAN.

    Ik vind Duits zelf zo'n lompe taal, maar er is niks mis met het land zelf :'D Mooie natuur ook, sommige plekken dan. En mooie steden (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er op het moment op vakantie. De mensen zijn erg vriendelijk - maar misschien kan dat komen omdat ik zelf aardig goed Duits spreek - en de natuur en steden zijn erg mooi. Voor mij is er dus niks mis mee.


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb echt helemaal niks met de taal, maar op sommige plekken is het land wel mooi.


    As travars

    Duitsland vind ik opzich best een mooi land en vind het geen probleem om de taal te spreken.
    Maar waar ik mij dood aan irriteer is als een duitser bij mij aan de kassa komt gelijk duits begint te praten en mij verplichten om terug te praten en als ik het niet spreek, mij raar aankijken. Maar als ik in duitsland ben mag ik niet verwachten dat zij nederlands gaan praten, terwijl dat zij dat wel van ons doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het land is prachtig en er wonen best wel wat aardige mensen. Ik haat de taal alleen :(


    Happy Birthday my Potter!

    Sorenos schreef:
    (...)

    Nee, dat zie je dan toch fout :')

    Maar ik zal het voor jou wel even verduidelijken; ik schrijf precies hetzelfde als jij om je te laten zien hoe je zit rond te motsen zonder argumenten of wat dan ook, onderbouw je mening.

    Je hoeft niet elke post hier te zien als een serieuze deelname aan een discussie, gewoon een mening van iemand die op dat moment niet de behoefte heeft om moeite te doen voor de mensen hier kan ook. Maar goed, als je onderbouwing wilt, lees mijn vorige bericht nog maar eens opnieuw. Need more?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat is er mis met Duitsland?
    Iedereen reageert altijd zo overdreven als ze het over Duitsland hebben. Duitsers zijn echt vet aardige mensen, veel aardiger en socialer dan sommige Nederlanders. Misschien zijn de naamvallen een beetje lastig, maar voor de rest vind ik Duitsland een mooi land!


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind het niet echt een mooie taal, maar de cultuur vind ik er wel geweldig ! (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nou ik ga graag naar Duitsland.
    Dusseldorf is echt super om te shoppen enzo ;)
    Ik spreek geen Duits maarja, ik vind het land echt wel tof!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik vind het groot...
    Ben er gisteren door gereden toen ik terug kwam van Italië. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik hou van duitsland die taal vind ik geweldig en omdat tokio hotel er woont<33
    ik ben er op vakantie geweest en ik vind loitsich (of hoe je het schrijft) leipzig en hamburg echt geweldig<33

    ja ik hou dus van dat land<3


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hm. Ik vind Berlijn wel een leuke stad maar ten eerste heb ik écht een ontzettende hekel aan Duits (zal wel door al die naamvallen komen, maar ik vind het ook gewoon niet mooi klinken) en ten tweede vind ik de Duitse cultuur ook niet zo fantastisch. Ik heb daar een week in een gastgezin gezeten: aardige mensen, maar niet echt mijn type.


    It's time to be happy again.

    Mayfly schreef:
    Mijn broertje noemt het 'Schweinhundenland'. Maar hij zit een beetje hevig in de puberteit en vindt alles vreselijk behalve geweren en zijn games. :') Ik ben eigenlijk nog nooit echt in Duitsland geweest. Ja, een dag in München en er doorheen gereden met 140 kilometer per uur. Het zal vast wel mooiere delen hebben dan de snelwegen. En braadworsten zijn heel lekker. :Y)

    Hahaha, wicked! Ik ben het totaal met jou eens, want je beschrijft mijn broertje nu precies. :Y) Of elk jongetje die zwaar in de puberteit zit...


    Quiet the mind, and the soul will speak.