• Ik was dingen van voorspellend rekenen aan het opzoeken en stiekem is het toch best wel a kind of awesome :D

    Voorbeeld
    Hermione Granger
    8594965 7915759 dat wordt 94 en dat wordt 13 en 13 wordt dan weer 4
    Dus haar getal is 4 en 4 betekent:
    Vier is het cijfer van stabiliteit. Je kunt het cijfer vergelijken met een tafel die stabiel op vier benen rust. Vieren houden van hard werken, zijn praktisch en je kunt goed op ze vertrouwen.
    Echte vieren denken eerst na voordat ze iets doen en blijven dicht bij de aarde. Ze zijn goed georganiseerd en krijgen dingen gedaan. Ze zijn heel voorspelbaar, vergelijkbaar met de wisseling van de vier seizoenen. Ze kunnen aan de andere kant ook vastbesloten zijn en soms temperamentvol, uiteindelijk is vier toch het dubbele van twee.

    Nog een ander voorbeeld om te laten zien dat je niet altijd op 4 uitkomt :3:
    Mabel Adkin
    41253 14295 36 in totaal dat wordt 9
    Als je dacht dat drieën al compleet waren, dan moet je de negens eens ontmoeten. Drie keer drie is negen, completer dan compleet. Negens houden ervan om andere mensen te helpen. Vaak zijn ze leraren, scheikundigen en mensenrechtenactivisten. Vastberaden, werken ze onvermoeibaar en zijn ze een inspiratie voor anderen. Soms kunnen ze onuitstaanbaar zijn wanneer ze iets niet krijgen zoals ze willen.


    Stiekem vind ik dit best wel cool :3
    Als ik op Hogwarts zat had ik zekersteweten voorspellend rekenen genomen :O
    En wat denken jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:30 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je weet toch wel dat je altijd op 4 uitkomt?:O


    Your make-up is terrible

    Whut?


    Rainbows on my staircase ~

    Assassin schreef:
    Je weet toch wel dat je altijd op 4 uitkomt?:O

    Nee hoor niet altijd 0.o
    ook op andere hoor


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    haha whuuut. o.o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dat doet mij meer denken aan numerologie.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe kom je op 13 en 13 en vier en.../?


    Food.

    Emerge schreef:
    Hoe kom je op 13 en 13 en vier en.../?

    Je hebt zegmaar de cijfers 1 t/m 9 en als er 94 uitkomt tel je vier en negen bij elkaar op en dat is dertien en dan moet je een en drie bij elkaar optelen en dan heb je vier :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, da's echt super leuk Voorspellend rekenen! Ik zou dat zeker genomen hebben =D


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    snap het niet(cat)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hoe weet je wat welke letter is?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    -don't get it- (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hoe de god zit het met die cijfers? ik dacht alfabetisch maar dan sta ik al vast hoe het met die R zit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Hoe de god zit het met die cijfers? ik dacht alfabetisch maar dan sta ik al vast hoe het met die R zit.


    Volgens mij moet je na de 9 weer bij 1 beginnen.

    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    A B C D E F G H I
    J K L M N O P Q R
    S T U V W X Y Z

    Waar kan je dan de 'betekenis' van die cijfers vinden? Van wat er uiteindelijk uitkomt?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 21:31 ]

    Apophis schreef:
    (...)

    Volgens mij moet je na de 9 weer bij 1 beginnen.

    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    A B C D E F G H I
    J K L M N O P Q R
    S T U V W X Y Z

    Waar kan je dan de 'betekenis' van die cijfers vinden? Van wat er uiteindelijk uitkomt?

    Jea dat is precies numerologie. Niets Voorspellend Rekenen.
    En je kan het overal op internet vinden, maar sommige zeggen wat anders dan andere.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Apophis schreef:
    (...)

    Volgens mij moet je na de 9 weer bij 1 beginnen.

    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    A B C D E F G H I
    J K L M N O P Q R
    S T U V W X Y Z

    Waar kan je dan de 'betekenis' van die cijfers vinden? Van wat er uiteindelijk uitkomt?

    Ik vond het gewoon op Wikipedia ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."