• Er werd me laatst verteld dat ik een 'gewenste toekomst' moest gaan zoeken, omdat ik geen planning voor later heb of iets wat ik graag wil doen.

    Dus ik vroeg me af,
    hoe zie jij jezelf, in de toekomst?

    ik wil wel iets worden zoals een beroemde actrice of schrijfster maar dat gaat wss niet lukken xd. dus ik wil iets met wiskunde of tekenen doen. (nerd)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    beroemd schrijfster! n als dat me niet gaat lukken word ik alsnog een schrijfster. dat is de enige droo die ik al heb nog voordat ik zelf leerde lezen en schrijven, het gaat me dus lukken ook


    | Reality is for people that lack imagination |

    ICT Beheerder bij een bekend bedrijf (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een proffecioneel Visagiste, die de modellen opmaakt voor bijvoorbeeld Louis Vuitton. Met een liefde voor kunst en de mogelijkheid zelf ook kleding te maken. Die intussen ook vrij onbekende maar door de lezers geliefde boeken schrijft.


    Let it come and let it be

    Schrijfster worden of gewoon een leuk gezin hebben


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kitchener schreef:
    Ik weet het niet,


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Yoseob schreef:
    Schrijfster worden of gewoon een leuk gezin hebben

    Dat zou ik dus écht niet kunnen. Gewoon huisvrouw zijn terwijl je weet dat je vent op z'n werk is en lekker bezig is. :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat zou ik dus écht niet kunnen. Gewoon huisvrouw zijn terwijl je weet dat je vent op z'n werk is en lekker bezig is. :'D
    Tja, ik wil dus voor geen goud iets van mijn kinderen missen of ze bij een paar jonge miepen afleveren om ze vervolgens weer jankend op te halen. En met mijn kinderen kan ik ook leuke dingen doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)Tja, ik wil dus voor geen goud iets van mijn kinderen missen of ze bij een paar jonge miepen afleveren om ze vervolgens weer jankend op te halen. En met mijn kinderen kan ik ook leuke dingen doen.

    Dat is ook weer zo, maar het gevoel van onmacht dat ik dan krijg overheerst. Je bent dan gewoon beslist afhankelijk van je man, zonder hem zou je op straat staan. Met die gedachte zou ik niet kunnen leven, dan zou ik op zijn minst een klein parttime baantje bij een supermarkt in de buurt nemen onder schooltijd of zo.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is ook weer zo, maar het gevoel van onmacht dat ik dan krijg overheerst. Je bent dan gewoon beslist afhankelijk van je man, zonder hem zou je op straat staan. Met die gedachte zou ik niet kunnen leven, dan zou ik op zijn minst een klein parttime baantje bij een supermarkt in de buurt nemen onder schooltijd of zo.
    Ja dat zou ik dan ook doen of 's avonds werken als mijn man thuis is. Maar mijn gezin gaat zeker voor. Eerst alles stabiel houden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oeh ik heb al een idee (:
    eerst vwo afronden,
    dan twee weken naar de Malediven.(duikenvakantie)
    Daar ben ik nu al voor aan het sparen ghehe. :')
    Dan een dubbele bachelor natuur- en wiskunde aan de UVA,
    en dan een master Mathematical Physics
    en verder was ik nog niet gekomen,
    maar dan ben ik ook al 10 jaar verder..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik wil dan naar uni en voor Dokter of Pyschiater studeren in Belgie, en en met een hele knappe jongen trouwen en een groot huis ..
    Droom sinds mn 6de ^^

    Ik heb serieus geen idee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.