• Hihi (A).

    Ik zoek dus ook wat leuke stories om te lezen :]. Ik wil wel het liefst stories die meer dan 15/20 hoofdstukken hebben, zo niet, post ook maar ;3.

    Wat ik wel lees:
    # Harry Potter, en dan vooral Fred Weasley en Draco Malfoy
    # Twilight, maar alleen orginele wolfpack fanfictions.
    # Onbekende personen.
    # Stories die orgineel en al afgelopen zijn.
    # Teen wolf/true blood stories, oftewel weinig voorkomende onderwerpen voor fanfictions :].

    Wat ik niet lees:
    # De rest :].

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 23:12 ]


    Are you lost?

    Ik heb een nieuw HPverhaal; The deatheater tale. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    The Death end.
    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    ik heb wel nog maar 4 Hoofdstukken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rum schreef:
    Ik heb een nieuw HPverhaal; The deatheater tale. (:


    Hihi, die had ik al zien staan in de spotlight ;].


    Are you lost?

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een soort van DM verhaal

    ~When two extremes fall in love~


    Wanneer voor Draco en Neville het vierde jaar aanbreekt, veranderd er iets voor hen allebei. Een hevige ruzie tussen beide mondt uit in iets totaal anders. Maar kan er vriendschap bestaan tussen twee uitersten?
    Een verhaal over liefde, vriendschap en leugens.


    My dad will hear about this!
    Or no, actually…he won’t…cause that, ofcourse, ...would be a...bad…thing.


    This could be hidden here too if you want cause
    It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies
    But just as much to stand up to our friends.
    So if you really love him you know that
    Were your treasure is, there will be your heart also
    You know this isn’t right and when do you finally see that you may not let him in?
    Please, I do know but don’t you think that
    It doesn't matter what someone is born, but what they grow to be.
    Yes I do, but always remember
    You've nothing to fear, if you have nothing to hide



    @Taraluis and Pemberley
    04/07/2011

    My dad will hear about this! |NL|DM|


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga niet al mijn verhalen hier posten, maar wel twee die het meest aan je criteria voldoen.
    Ten eerste heb ik They kept saying he was gone [George Weasley], een 4-shot over George na het verlies van Fred. Hij heeft dus wel minder hoofdstukken dat je wilde, maar hij gaat over Fred.
    Verder is This is War een story over onbekende personen met ongeveer 60 hoofdstukken, die net is afgelopen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemd. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 5 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (65-tal) van ongeveer 500 woorden :)


    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Op mijn profiel staan ook nog Stand Alones :)
    Thanks (bloos)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Aguamenti schreef:


    The Death end.
    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    ik heb wel nog maar 4 Hoofdstukken.


    Woow, ik zou het al gaan lezen om die cover, zo mooi!:9~


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Lees je Justin Bieber? Dan mag je een kijkje nemen bij mijn story's.

    "We are only as strong as we are united, as weak as we are divided." - Albus Dumbledore
    Fred en George Weasley beginnen aan hun zesde jaar op Hogwarts als er vier nieuwelingen in hun jaar instromen. "Uitwisselingstudenten" had Dumbledore gezegd. Maar er was iets speciaal aan de hand met de vier nieuwe Ravenclawers. Ze verbergde iets. En dat deden ze ook echt. Eentje van hen kon gedachtes lezen. De andere had geen mantel nodig om onzichtbaar te worden. Nog een ander kan zichzelf veranderen in ieder wat of eender wie. En de laatste Miley Gòmez bezit de kracht om te toveren zonder toverstok. Fred Weasley voelt zich aangetrokken tot haar en hij en zijn broer worden bevriend met hen. De vier meisjes zullen de hulp van de tweeling goed kunnen gebruiken terwijl ze hun opdrachten proberen te volbrengen in en rond Hogwarts. Maar er is altijd gevaar op de loer. De meisjes moeten snel zijn. Want als ze niet op tijd vinden waar ze naar zoeken, zal de Tovenaarswereld nooit rust krijgen.
    'If you were a Black Raven, where would you hide?'

    Fred Weasley verhaal


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.





    2 jacob black verhalen

    heb niet echt een inleiding bij beide..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky