• Ik word wakker van het licht dat onder mijn gordijnen door komt of door het geluid op de gang. Een van de twee. Ik stap , zonder moeite uit bed en open mijn gordijnen. Ik kijk even op de klok tien voor half tien. Nog ruim een uur om te douchen, aan te kleden, make-up te doen,haren te doen, tanden te poetsen en m’n spullen te pakken. Dan komt Loïs me ophalen. Ik stap snel onder de douche en zet meteen de doucheradio die ik van mijn oma heb gehad met Sinterklaas. Meteen komt Maroon 5 met Moves like jagger uit de speakers. Wat een lekker nummer is dat. Zonder veel moeite zing ik de teks mee . Take me by the tongue. And I’ll know you. Kiss me til you’re drunk. And I’ll show you all the moves like jagger. I've got the moves like jagger. I've got the mooooooves…like jagger.I don’t even try to control you . Look into my eyes and I’ll own youwith the moves like jagger.
    I've got the moves like jagger. I've got the mooooooves…like jagger.


    “RACHEL , RACHEEEL, STOP MET ZINGEN” Mijn kleine broertje Chris verpest het weer. “IK WIL SLAPEN! ” “HET IS BIJNA TIEN UUR DUS ROT OP!” Ik zet de radio uit en stap onder de douche vandaan. Vandaag word de beste dag van m’n leven, ik weet het zeker!

    Reactie ? (:

    http://www.quizlet.nl/stories/57636/you-and-me-ft-justin-bieber-amp-jaden-smith/