• Er werd me laatst verteld dat ik een 'gewenste toekomst' moest gaan zoeken, omdat ik geen planning voor later heb of iets wat ik graag wil doen.

    Dus ik vroeg me af,
    hoe zie jij jezelf, in de toekomst?

    Als Officier van Justitie/Advocaat/Rechter, het liefste in Engeland ergens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga daar niet meer over na denken, ik heb er wel genoeg van geleerd. Als iets niet doorgaat wat je graag wilde, word je alleen maar telleurgesteld. Laat staan als je heel je leven uitgestippeld hebt, moet je voorstellen hoe veel telleurstellingen je dan mee te maken hebt.


    Ik ben gemeen xoxo

    het liefste een beroemd schrijfster worden maar aangezien dat niet gaat lukken ga ik voor kinderarts wat ik al heel lang wil


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik doe vwo, dus wil m'n vwo-diploma halen & vervolgens naar de universiteit om een opleiding met talen te doen want ik wil tolk worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hopelijk als een succesvol film regisseuse n_n


    Caution first, always.

    Ik wil later iets met filosofie gaan doen, of biologie :Y)

    Het is nog totaal onbekend.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oh, 't enigste wat ik wel weet is dat het met sport te maken heeft. :"D


    Ik ben gemeen xoxo

    ik ga nu Pedagosch Werker niveau 3 doen
    ik heb vorig jaar stage gelopen bij een kinderdagverblijf
    en af en toen werk ik daar als invaller

    Yawp schreef:
    Ik ga eerst braaf mijn middelbare school afmaken, daarna zie ik wel weer.


    comfort in c h a o s

    Ik ga naar mijn examenjaar van SAW. En hopelijk kan ik daarna aan het werk op een kinderdagverblijf (bloos)


    -

    Ik zie mijzelf als straat muziekant, maar wel nadat ik conservatorium gedaan heb, en dan door allerlei landen vna Europa met mijn campertje waar ik al voor aan het sparen ben. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Journalistiek en daarna lekker als Reisjournaliste werken over de hele wereld :3


    SLOAN.

    My future is a mystery.
    Ik wil wel graag Fysiotherapeut worden ;)


    Here & Now

    Uhm, als kinderpsycholoog (hoe schrijf je dat), dan heb ik de Universiteit gedaan en schrijf ik in mijn vrije tijd boeken, waarvan er al een paar zijn uitgegeven. En dan heb ik een lieve man en 2 kinderen, maar dat weet ik niet zeker. Misschien adopteer ik ze wel :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...