• Gister had ik geen zin om in mijn kamer te slapen, dus ik dacht laat ik maar lekker op de grond bij mijn zus in de kamer slapen. Dus ik daar heel diep slapen. Me zus bleef wakker tot 3 uur 's nachts zo. Ze deed net der laptop uit om te gaan slapen, stond ik ineens op. Dus ik zo 'Mariam, heb je die koekjes al gegeten?' En me zus van WTF welke koekjes. En ik zo 'Ja, die koekjes die je hebt gebakken vandaag' Dus me zus echt gaan zoeken naar koekjes die ze gebakken heeft. Zij zo : 'HE WAAR IK ZIE GEEN KOEKJES' En ik ook zoeken en dan zo Ja ja poep poep ergens daar. En toen ging ik verder liggen. Werd ik weer wakker zei ik heel serieus : 'Owja morgen komt Justin Bieber in de woonkamer met Oma'

    Het grappige is, ik kan me er niks van herinneren. Totdat me zus het ging vertellen, ik kon me alleen herinneren dat ik zei ja poep poep ze liggen hier ergens.

    Hebben jullie ook zulke momenten?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wahaha xD
    Rofl
    Ik denk niet dat ik zoiets vaags doe tijdens mijn slaap. :p

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:25 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Hahah
    Euhm ik weet niet of ik zoiets al heb meegemaakt. Misschien durven ze het niet te zeggen ;p.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Volgens me ma lag ik keer op de trap te slapen..
    Wat ik me herinnerde; dat ik s'avonds wakker werd, naar de wc ging, en weer terug.. alleen blijkbaar halverwege de trap in slaap gevallen..

    -was aantal jaren geleden-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Volgens me ma lag ik keer op de trap te slapen..
    Wat ik me herinnerde; dat ik s'avonds wakker werd, naar de wc ging, en weer terug.. alleen blijkbaar halverwege de trap in slaap gevallen..

    -was aantal jaren geleden-

    Zoiets had me zus ook toen ze klein was maar toen moest ze naar de wc. En maakte ze de voordeur open inplaatst van de wcdeur. En daarna deed ze der behoeftes in de portiek HAHAH


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    Zoiets had me zus ook toen ze klein was maar toen moest ze naar de wc. En maakte ze de voordeur open inplaatst van de wcdeur. En daarna deed ze der behoeftes in de portiek HAHAH


    Me zusje had zoiets ook keer. Ze werd wakker.. ging naar buiten naar de auto, en ze keek om zich heen. Had ergens wel iets engs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ikzelf niet. Mijn zusje wel. Die kwam om twee uur mijn kamer binnengelopen en zei dat ik die NU moest gaan opruimen omdat ze hier wou slapen O.O
    En toen zei ik van 'nee, rot op' keek ze me een minuut stoned aan en ging ze weg. Wtf :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ikzelf niet. Mijn zusje wel. Die kwam om twee uur mijn kamer binnengelopen en zei dat ik die NU moest gaan opruimen omdat ze hier wou slapen O.O
    En toen zei ik van 'nee, rot op' keek ze me een minuut stoned aan en ging ze weg. Wtf :'D

    Hhahahah omg die is lollig


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ja, blijkbaar huil ik altijd in mijn slaap en ben ik altijd onrustig en zeg ik vanalles, maar ik herinner me daar niks van. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, maar bij mij is het meer dat mensen mij wakke rmaken en zeggen 'kom op wakker worden' en ik dan antwoord 'Maar ik ben moe!' en dan laten ze me slapen. En dan word ik de volgende dag altijd boos van. 'Waarom maakte je me niet wakker?' en dan hun 'Je was t emoe dus liet ik je slkapen' Dan kan ik mezelf echt gewoon voor me hoofd slaan.. Haha

    Ik praat altijd in mijn slaap en ga vaak slaapwandelen.

    ik slaapwandel soms ook XD

    en dan ga ik mijn ouders lastig vallen XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    heb ik nog nooit bij mezelfmeegemaakt, wel bij me vriendin, die begon opeens tegen me te zeggen; het belgische woord voor politie is polisie, ze spreken de t niet, snapje? dus ik echt zo van, whathefaaack?


    | Reality is for people that lack imagination |

    hahaha, ik ging stuk om dit zinnetje: Owja, morgen komt Justin Bieber in de woonkamer met oma xD

    ach, ik werd een keer wakker, zette ik de tv aan, en toen was het programma afgelopen, zet ik de tv uit en ging ik weer slapen xD

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 10:44 ]

    Als ik een nachtmerrie heb, dan huil ik. Ik word wakker en mijn kussen is nat, mijn ogen betraant en als ik mijn make-up ben vergeten er af te halen is die uitgelopen.


    Let it come and let it be

    ik ging een keer slaapwandelend naar de wc o.O vertel me niet hoe ik dat deed maar me moeder vertelde het me o.o (was wel een tijdje geleden)
    laast sleep ik ook bij een vriendin . ze gingen mompelen in haar slaap een ging klikken met haar tanden en met dat klikken stond ik echt van 'wtf'en ik moest me lach inhouden om 3 uur s'avonds =x


    Shoganai i ne~