• Vorige topic was vol
    Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    ApplejackIngeleverd
    JamesIngeleverd
    MissPattinsoningeleverd
    AtroposIngeleverd
    Inschrijvingen gesloten

Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

Progeny en Atiras vallen af

Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie

Opdracht 4:Halve finale
    Schrijf een gedicht over een probleem in wereld, dat kan van alles zijn
    Let op!Deze opdracht moeten jullie naar Mendacium sturen die ze voor mij in de story zal zetten omdat ik op vakantie ga
    Inleverdatum:21 Augustus

Opdracht 5:Finale!
    Schrijf een gedicht over de wereld, dat kan dus van alles zijn.
    Inleverdatum:2 September

Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story
    Uitslag!
    Ik heb alle punten bij elkaar opgeteld en degene met de meeste punten heeft uiterdaad gewonnen. Iedereen bedankt voor het meedoen!
    1e plaats:Applejack met 94,5 punten!
    2e plaats:Atropos met 86,7 punten!
    3e plaats:James met 75,5 punten!
    4e plaats:MissPattinson met 69 punten!

Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

[ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:53 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

ERmoet nog 1 iemand inleveren. Er vallen hier dus 2 mensen bij af he

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Gejureerd :Y) Alleen Created meot nog inleveren

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Beoordeeld

Mijn naam is nu MoonWarrior ipv. DarkSavior

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik hoop dat created nog inleverd anders valt die af

stuur haar anders een pbtje

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    stuur haar anders een pbtje

Gister al gedaan

Halve finale!
    Good luck

Prim met alle respect die ik voor je heb, maar ik vind deze opdracht toch echt nergens op slaan. Als ik dicht dicht ik over dingen waar ik mee zit, over dingen die me intens gelukkig maken of me echt kapot maken. Maar dat wat er in de wereld gebeurd boeit me niet veel, dus ik voel er niks voor = ik kan er amper over dichten. Maar ik zal het toch proberen. For the sake of my reputation =3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

MoonWarrior schreef:
    Prim met alle respect die ik voor je heb, maar ik vind deze opdracht toch echt nergens op slaan. Als ik dicht dicht ik over dingen waar ik mee zit, over dingen die me intens gelukkig maken of me echt kapot maken. Maar dat wat er in de wereld gebeurd boeit me niet veel, dus ik voel er niks voor = ik kan er amper over dichten. Maar ik zal het toch proberen. For the sake of my reputation =3

Het slaat wel ergens op. Misschien ligt dit aan mij hor
    Maar ik kijk al jaren het journaal en lees de krant
    Er zijn zoveel problemen in de wereld, daar kan prachtig over gedicht worden
    Als je wil maak ik een voorbeeldje

Jammer dat ik eruit lig, maar erg vind ik het niet als ik de nieuwe opdracht zie.
    Het enige waar ik aan kan denken is Noorwegen en Amy Winehouse, en daar wil ik niet over dichten.

Veel succes voor de anderen en moge de beste winnen!

You are the poetry Shakespeare was missing.

Hingucker schreef:
    Jammer dat ik eruit lig, maar erg vind ik het niet als ik de nieuwe opdracht zie.
    Het enige waar ik aan kan denken is Noorwegen en Amy Winehouse, en daar wil ik niet over dichten.

Veel succes voor de anderen en moge de beste winnen!

Je had de laagste score
    Sorry

Prim schreef:

Je had de laagste score
    Sorry

Ja, dat had ik al door toen ik de scores vergeleek. :p
    Ach, iemand moet de laatste zijn. (:
    Het is niet dat ik weet ik veel wat ging winnen met deze wedstrijd, dus deed ik het voor het plezier. (en misschien ook voor de kritiek) ^^

Ik hoopd at je hebt geleerd van de comments en er beter door bent geworden, en veel geluk in de toekomst :3

Escritura schreef:
    Ik hoopd at je hebt geleerd van de comments en er beter door bent geworden, en veel geluk in de toekomst :3

'veel geluk in de toekomst' dat klinkt zo plechtig! :'D
    Maar bedankt. (: