• Vorige topic was vol
    Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    ApplejackIngeleverd
    JamesIngeleverd
    MissPattinsoningeleverd
    AtroposIngeleverd
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Opdracht 4:Halve finale
    Schrijf een gedicht over een probleem in wereld, dat kan van alles zijn
    Let op!Deze opdracht moeten jullie naar Mendacium sturen die ze voor mij in de story zal zetten omdat ik op vakantie ga
    Inleverdatum:21 Augustus

    Opdracht 5:Finale!
    Schrijf een gedicht over de wereld, dat kan dus van alles zijn.
    Inleverdatum:2 September

    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story
    Uitslag!
    Ik heb alle punten bij elkaar opgeteld en degene met de meeste punten heeft uiterdaad gewonnen. Iedereen bedankt voor het meedoen!
    1e plaats:Applejack met 94,5 punten!
    2e plaats:Atropos met 86,7 punten!
    3e plaats:James met 75,5 punten!
    4e plaats:MissPattinson met 69 punten!

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:53 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er vallen er bij deze rond 2 af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oohja, heb mijne ingeleverd :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destay ---> ILOVEHUNG


    Where words fail, music speaks

    ILOVEHUNG schreef:
    Destay ---> ILOVEHUNG

    Veranderd
    Vergeten julie niet dat je het geidcht bij Mendaciumin moet leveren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Huh, waarom sta ik niet meer bij de deelnemers? Ik heb eergisteren netjes mijn gedicht voor 10 uur ingeleverd.. Dit klopt niet. Je zei dat ik het voor 10 uur in moest leveren, en dat heb ik netjes gedaan..

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 11:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Huh, waarom sta ik niet meer bij de deelnemers? Ik heb eergisteren netjes mijn gedicht voor 10 uur ingeleverd.. Dit klopt niet. Je zei dat ik het voor 10 uur in moest leveren, en dat heb ik netjes gedaan..

    Ik heb het gecontroleerd en ik kkreeg hem om 18:00 nog wat binnenn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb het gecontroleerd en ik kkreeg hem om 18:00 nog wat binnenn


    6 uur is toch voor 10 uur?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    6 uur is toch voor 10 uur?

    ik bedoelde 10 uur in de mrogeen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb je het vermeld dat je ind e mrogen bedoelde? want het lijkt me niet dat het dan haar schuld is


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    in digitale tijd is 10:00 s'ochtends. Ik heb trouwens uitstel gevraagd voor het volgende opdracht Prim omdat die week mijn tante bevalt en mijn neefje dan komt logeren(baby)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahh, seriously. Was het 10 uur in de morgen.. Want in het mailtje stond dat ik het dus voor 10 uur in moest leveren, en ik dacht dus in de avond. Aangezien ik op vakantie was heb ik snel even Q gecheckt - en dus niet bedacht dat het ook in de ochtend kon zijn - 1 of 2 dagen daarvoor. Toen heb ik er dus voor gezorgd dat ik op 28 juli online kon komen zodat ik het in kon leveren.. En aangezien ik dus dacht dat het voor 10 uur 's avonds was, heb ik het dus in de avond ingeleverd.. Ik hoop echt dat ik na dit alles nog mee mag doen..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 15:00 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Persoonlijk vond ik het onduidelijk, en snap ik dat Created in de war was.
    Haar gedicht was echt heel goed en ze heeft toch haar best gedaan om eht op tijd in te elveren: Dat er verwarring over de tijd was, is volgens mij niet haar schuld.

    Maar dat is mijn mening.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet niet zeker of ik nog in de wedstrijd zit. Maar voor het geval dat geef ik het toch maar even door ^^. Created turned into Atropos.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Escritura schreef:
    Persoonlijk vond ik het onduidelijk, en snap ik dat Created in de war was.
    Haar gedicht was echt heel goed en ze heeft toch haar best gedaan om eht op tijd in te elveren: Dat er verwarring over de tijd was, is volgens mij niet haar schuld.

    Maar dat is mijn mening.


    Ik vind dat ze nog wel een kans verdiend. Zij heeft er niks aan kunnen doen. Dus de volgende keer toch maar datum en digitale tijd doorgeven.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik verander morgen mijn naam.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague