• Vorige topic was vol
    Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    ApplejackIngeleverd
    JamesIngeleverd
    MissPattinsoningeleverd
    AtroposIngeleverd
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Opdracht 4:Halve finale
    Schrijf een gedicht over een probleem in wereld, dat kan van alles zijn
    Let op!Deze opdracht moeten jullie naar Mendacium sturen die ze voor mij in de story zal zetten omdat ik op vakantie ga
    Inleverdatum:21 Augustus

    Opdracht 5:Finale!
    Schrijf een gedicht over de wereld, dat kan dus van alles zijn.
    Inleverdatum:2 September

    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story
    Uitslag!
    Ik heb alle punten bij elkaar opgeteld en degene met de meeste punten heeft uiterdaad gewonnen. Iedereen bedankt voor het meedoen!
    1e plaats:Applejack met 94,5 punten!
    2e plaats:Atropos met 86,7 punten!
    3e plaats:James met 75,5 punten!
    4e plaats:MissPattinson met 69 punten!

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:53 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben idd niet zo goed in organiseren van dingen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omdat 1 iemand zich heeft uitgeschreven vallen er deze rond 3 mensen af in plaats van 4


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aboo


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mag ik zeggen dat ik het best oneerlijk vind, dat er een gedicht in het latijn is toegelaten en ze daar ongetwijfeld extra punten voor heeft gekregen? Niemand hier kan goed latijn en niemand kan controleren of alles wel helemaal klopt. Je hebt geen idee wat er staat en ik vind het persoonlijk oneerlijk tegenover de andere deelnemers.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Mag ik zeggen dat ik het best oneerlijk vind, dat er een gedicht in het latijn is toegelaten en ze daar ongetwijfeld extra punten voor heeft gekregen? Niemand hier kan goed latijn en niemand kan controleren of alles wel helemaal klopt. Je hebt geen idee wat er staat en ik vind het persoonlijk oneerlijk tegenover de andere deelnemers.

    Ik ben het er niet mee eens
    Ik heb het in de vertaalmachine gedouwd en haar vertaling klopte( ze heeft er namelijk een vertaling bij gedaan) Alle talen zijn toegestaan zolang je maar een vertaling kan geven indien nodig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zo weer abo. over het gesprek hierboven. kun je beter niet zeggen aleen nederlands en engels en miss. frans of duits dat is tog handiger dat je dat afspreekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eerlijk gezegt: Vertaal machiens houden geen rekening met correcte grammatica


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Eerlijk gezegt: Vertaal machiens houden geen rekening met correcte grammatica

    Nee, maar ze heeft een vertaling bij gedaan en ik vind het lullig om nu te zeggen, dat mag niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is waar, er is toestemming voor gegeven het punt is je kan de grammatica van haar gedicht nu neit goed checken. dus snap ik dat anderen dat oneerlijk vinden


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jammer dat je geen verwittiging hebt gegeven want ik was het straal vergeten.

    Capulet schreef:
    Jammer dat je geen verwittiging hebt gegeven want ik was het straal vergeten.

    Sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim was weg en heeft niemand gewaarschuwd dat ze ging en dus ook geen verwittiging voor de deadlin gegeven. dus daar zat een fout in de organisatie


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan moet je maar niet jureren op het latijn hé? Want dat heb je nu wel gedaan, omdat het zo creatief zou zijn. Als wij engels doen dan ga je daar ook geen extra punten voor geven, dus ik vind sowieso niet dat je dat moet doen. Dat is gewoon fucking oneerlijk. Geloof me, er zitten fouten in dat latijn, ik vind het gedicht prima, maar je hebt er bij gezet dat het juist zo origineel is door het latijn, wat je dus je jurering hebt laten beïnvloeden.. Dat is gewoonweg oneerlijk tegenover de andere deelnemers. Je zou nooit op de geschreven taal moeten beoordelen, maar puur en alleen om het gedicht. Maar dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt, maar momenteel behandeling je dus dan niet elke inzending hetzelfde, want het latijn is toch het meest creatieve en gezien het feit dat je daar grotendeels op beoordeeld hebt is niet eerlijk in een wedstrijd.

    Maarja, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Dan moet je maar niet jureren op het latijn hé? Want dat heb je nu wel gedaan, omdat het zo creatief zou zijn. Als wij engels doen dan ga je daar ook geen extra punten voor geven, dus ik vind sowieso niet dat je dat moet doen. Dat is gewoon fucking oneerlijk. Geloof me, er zitten fouten in dat latijn, ik vind het gedicht prima, maar je hebt er bij gezet dat het juist zo origineel is door het latijn, wat je dus je jurering hebt laten beïnvloeden.. Dat is gewoonweg oneerlijk tegenover de andere deelnemers. Je zou nooit op de geschreven taal moeten beoordelen, maar puur en alleen om het gedicht. Maar dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt, maar momenteel behandeling je dus dan niet elke inzending hetzelfde, want het latijn is toch het meest creatieve en gezien het feit dat je daar grotendeels op beoordeeld hebt is niet eerlijk in een wedstrijd.

    Maarja, dat is mijn mening, doe er mee wat je wilt.

    Ik heb daar inderdaad op beoordeeld, maar ook engels geef ik altijd een0,5 puntje extra, maar dat zet ik er niet bij omdat Engels niet heel ongewoon is. Er zullen heus wel fouten instaan, maar dat zal ook in Engelse gedichten het geval zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I'll get the popcorn.