• Vorige topic was vol
    Ik heb toestemming voor mijn gedichtenwedstrijd!
    Dus hou je van dichten? Doe dan mee met mijn gedichtenwedstrijd!
    Er kunnen maximaal 15 mensen meedoen
    Jury:
    Escritura
    Deelnemers:
    ApplejackIngeleverd
    JamesIngeleverd
    MissPattinsoningeleverd
    AtroposIngeleverd
    Inschrijvingen gesloten

    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over iemand die veel voor jou betekent
    Voorbeeldje
    Inleverdatum:10Juli

    Progeny en Atiras vallen af

    Opdracht 2:
    Schrijf een gedicht over hoe je je voelt
    Inleverdatum: 19 Juli

    Opdracht 3:
    Schrijf een gedicht over een mytisch wezen
    Inleverdatum: 28 Juli 10:00
    Ik ga de 29ste op vakantie voor 3 weken, ik zal zorgen dat er dan een vierde opdracht staat, ik kan niet beloven dat alles dan beoordeeld is. Bij deze opdracht kan je ook geen uitstel vragen i.v.m de vakantie


    Opdracht 4:Halve finale
    Schrijf een gedicht over een probleem in wereld, dat kan van alles zijn
    Let op!Deze opdracht moeten jullie naar Mendacium sturen die ze voor mij in de story zal zetten omdat ik op vakantie ga
    Inleverdatum:21 Augustus

    Opdracht 5:Finale!
    Schrijf een gedicht over de wereld, dat kan dus van alles zijn.
    Inleverdatum:2 September

    Inleveren in PB de gedichten + de beoordeling komen in een story te staan
    Link van de story
    Uitslag!
    Ik heb alle punten bij elkaar opgeteld en degene met de meeste punten heeft uiterdaad gewonnen. Iedereen bedankt voor het meedoen!
    1e plaats:Applejack met 94,5 punten!
    2e plaats:Atropos met 86,7 punten!
    3e plaats:James met 75,5 punten!
    4e plaats:MissPattinson met 69 punten!

    Omdat het natuurlijk(bijna) zomervakantie is zullen er mensen op vakantie gaan.Als je 2 weken of meer weggaat krijg je een opdracht vooruit zeg maar, je moet dat dan wel optijd bij mij aangeven. Dat geldt ook als je uitstel wil.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:53 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iedereen is zo braaf :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De inleverdatum is vandaag Prim, zou je misschien niet eens beginnen emt beoordelen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga beoordelen ik heb eerst 2dagen moeten uitpakken en schoonmaken:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okay, het leek me gewoon dat je wel kon beoordelen terwijl je topics op het forum aanmaakte. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prim ik heb het er met Escritura al over gehad maar wil het voor de zekerheid nog zeggen. Mag ik uitstel met de opdracht als ik door ben. Mijn tante is zwanger en is de 29ste uitgerekend. Wijdenken dat het eerder komt maar mijn tante eerder. Als ze bevalt blijft mijn neefje van 2 logeren. Ik heb het druk met hem ik ga ook naar de derde war ik echt heel goed mijn best wil doen want het telt voor eenderde voor de examen. Hopelijk krijg ik in geval van nood uitstel. Ik ga proberen wel optijd te doen maar voo r dez ekerheid vraag ik het maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke ik heb twee gedichten gekregen. Terwijl Sterre (Prim) al weer gewoon in Nederland is. Ik heb ze doorgestuurd naar Sterre, maar ze staan nog steeds niet in de story.
    Ik denk ik zeg het maar even, zodat niemand te horen krijgt dat ze zijn afvallen omdat ze te laat hebben ingeleverd, terwijl dat niet zo is.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Nu staat alles erin(wat ik heb in elk geval) en ik heb ook alles beoordeeld
    Er vallen hier 2 mensen af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Echt super dat ik nog in de wedstrijd zit, echt super.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Echt super dat ik nog in de wedstrijd zit, echt super.

    Doordat ik een poos afwezig was en onduidelijkheden dacht ik< Ik laat haar er maar in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Doordat ik een poos afwezig was en onduidelijkheden dacht ik< Ik laat haar er maar in


    (':


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had niet zoveel tijd, en dat weet die andere jurylid.
    Drrm heb ik mar snel een gedicht inelkaargeflanst. Want ik wou toch nog wel wat inleveren, en ondanks dat, ben ik blij met mijn punten.


    Where words fail, music speaks

    In deze halve finale vallen
    Sanity
    En
    Destay af
    Bedankt dat jullie meededen
    MoonWarrior
    gleecullen
    Ecanus
    Atropos
    Gefeliciteerd jullie zitten in de finale!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awesome! Maarreh, ik vind momenteel de laatste opdracht verschrikkelijk veel op de 4e lijken.. x'D Okay, het is dan wel geen probleem, but once again it's about the world >.<

    Mrja, zal maar ergens inspiratie vandaan gaan halen dan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, en ik moet nu al uitstel vragen voor een paar dagen. Ik ben op vakantie, ga deze week elke dag wel iets doen en de 27e en 28e rijden we terug naar huis. Ik ga dus onmogelijk de deadline kunnen halen, heb eigenlijk minstens 4/5 dagen extra nodig..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yeah! De finale! :'D.

    Maar, ik heb eigenlijk ook uitstel nodig.. Ik vertrek over tien minuten om op vakantie te gaan, en ik kom waarschijnlijk zaterdag of zondag terug.. Ik kan die deadline dus ook echt nooit halen. Ik denk dat ik ook wel 4 a 5 dagen uitstel nodig heb...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.