• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    Ik wou heel graag, ik mocht, maar ik ga dan op vakantie , maar daar ehb ik ook heel veel zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wat is er allemaal te doen morgen? :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    hung gaat met mij in het spookhuis ^^


    Where words fail, music speaks

    ik heet nu ILOVEHUNG


    Where words fail, music speaks

    Spookhuuiss'

    Ik heb Maartje en Kimberlee en Amber en Caroline nog nooit gemeet, slecht van mij ;o Nee, ik heb gewoon geen idee wie ze zijn O.o

    Deep schreef:
    Spookhuuiss'

    Ik heb Maartje en Kimberlee en Amber en Caroline nog nooit gemeet, slecht van mij ;o Nee, ik heb gewoon geen idee wie ze zijn O.o
    ghehehe


    Where words fail, music speaks

    Hoeveel geld nemen jullie mee? :'D

    Deep schreef:
    Hoeveel geld nemen jullie mee? :'D
    ghehe, ik niet zo heel veel,ik denk 1 tientje, maar ik durf nergens in dus.. xD


    Where words fail, music speaks

    ILOVEHUNG schreef:
    (...)ghehe, ik niet zo heel veel,ik denk 1 tientje, maar ik durf nergens in dus.. xD


    Ik moet 10,60 bewaren voor de bus en trein, en dan heb ik.. 25,11 over :'D

    Zijn er mensen die vanuit de Reeshof komen en mij willen vergezellen op de fiets heen en terug :Y) ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    Zijn er mensen die vanuit de Reeshof komen en mij willen vergezellen op de fiets heen en terug :Y) ?


    De wat?

    Ik ga morgen al met andere mensen, anders was ik sowieso meegeweest. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Ik ga morgen al met andere mensen, anders was ik sowieso meegeweest. :Y)


    Misschien komen we jou wel tegen (cat)

    Comeau schreef:
    Zijn er mensen die vanuit de Reeshof komen en mij willen vergezellen op de fiets heen en terug :Y) ?
    meaby kimberlee?:P


    Where words fail, music speaks

    nee sorry kom uit boxtel :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.