• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    Nope sorry, ik kom niet. Was vandaag wel even naar de kermis geweest.


    <3

    Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3


    Let it come and let it be

    lol awesome das wel handig :P (Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Sevda, als we nou een lijstje maken met wanneer mensen kunnen.. Dat zou handig zijn :'D

    Dus; ik kan:
    - woensdagavond
    - donderdag
    - vrijdag
    - zaterdag
    - zondag :'D

    Hahaha ik ben dan op vakantie :( En ik mag dat niet.. wacht nog 3 jaar en ik mag mee :)

    ik ga nergens heen dus elke dag is prima eigenlijk xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik wil ooooooook. Even wachten tot mn moeder thuis is en ik kan vragen of ik mag D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    Ik wil ooooooook. Even wachten tot mn moeder thuis is en ik kan vragen of ik mag D:


    Yay :'D

    voor mij, kan het alleen als het uitkomt.
    Want, ik wil ook gewoon met mijn broer,zus, enz,. kunnen gaan en die kunnen bijna nooit,


    Where words fail, music speaks

    Ik mag wel , ga alleen misschien weg... Dus zet mij er maar bij met misschien er achter :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    welk winkeltje is het nou?:P


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    welk winkeltje is het nou?:P

    Ik zal morgenochtend even kijken, ik moet er toch langs lopen :3


    Let it come and let it be

    Ik woon nog geen minuut lopen van de Besterd vandaan maar ik ga op vrijdag uit eten met mijn vriend D:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ik woon nog geen minuut lopen van de Besterd vandaan maar ik ga op vrijdag uit eten met mijn vriend D:

    Jammer dat je niet mee kan, maar héel veel plezier die avond! :9~


    Let it come and let it be

    De Datum staat gewoon vast mensen, VRIJDAG


    Let it come and let it be