• Lieve Q - users. Ik organiseer een Zangwedstrijd en ik geef jullie de mogelijkheid om mee de beslissen wie wint net zoals in X Factor en als in Idool. Dus vroeg ik mij af of jullie tovallig hier een kijkje zouden willen nemen en stemmen op jullie favoriet. Het zou zowel voor mij als voor de kandidaten veel betekenen. Het neemt maar enkele minuten van je leven in, dus je gaat er zeker niet dood van. Alvast bedankt. :)

    Hier stemmen op opdracht 1!
    Hier stemmen op opdracht 2!

    Je mag hier ook zeker naspreken over wie je het best vindt en waarom. Jullie commentaar is natuurlijk van groot belang. Wij zouden het wel appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.


    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 13:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb gestemd :Y)

    Ik heb gestemd. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Done :3
    Daryl, ze zingt zuiver en spannend. Valerie vind ik ook mooi zingen, maar ze zingt een beetje saai. Ik zou zeggen dat ze meer verschil in toonhoogtes moet zingen.


    Let it come and let it be

    Gestemd op Daryl (flower)


    “Love is a contradiction.”

    CountMeIn schreef:
    Done :3
    Daryl, ze zingt zuiver en spannend. Valerie vind ik ook mooi zingen, maar ze zingt een beetje saai. Ik zou zeggen dat ze meer verschil in toonhoogtes moet zingen.
    Fijn dat je er commentaar bij schrijft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gestemd. :Y)


    Our thoughts you can't decode...

    @countmein @Archibald
    Merci(H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kom op, even allemaal braaf stemmen. (krul)

    Gestemd op Daryl.

    xDecode schreef:
    Gestemd. :Y)

    Oh nu volg ik wel haha!

    Zo te zien, laten alleen de Darylfans van zich horen. Komaan andere stemmertjes pep jullie favoriet eens op. x')
    Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat er al een paar stemmen binnen zijn. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben echt blij dat al 29 mensen de moeite hebben gedaan om te stemmen; Doe zeker zo voort. Stemmen is mogelijk tot en met morgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Enkel vandaag is het nog mogelijk om geldig te stemmen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stemmen opdracht 2!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gestemd (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right