• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    Deep schreef:
    Oh, oh, oh! Wie gaat er met mij mee, helemaal met de bus?! Ik moet dan gewoon fucking anderhalf uur in de bus zitten. Dus, moet ik ooooooooom, eh. 11 uur gaan O.o


    Aaahw poor you,
    ik moet maar een half uurtje 3 kwartier met de bus. Ik denk wel dat ik met de fiets ga.. >.>


    Only those who listen can hear

    Deep schreef:
    (...)

    OMG WE GAAN JE IN EEN ACHTBAAN DUWEN!


    Hebben ze daar achtbanen? Hmm.

    Hunny, we hebben ongeveer 1,5 Km aan Kermis staan, NATUURLIJK HEBBEN WE ACHTBANEN 8D


    Let it come and let it be

    Ik mag toch nie en ben dan toch al weg, wel jammer!

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Hunny, we hebben ongeveer 1,5 Km aan Kermis staan, NATUURLIJK HEBBEN WE ACHTBANEN 8D


    Ja weetikveel, ik ben daar nog nooit geweest? Ik heb sinds dit jaar de kermis in Heeswijk-Dinther ontdekt, en weet je hoe groot die was? EEN HEEL PLEIN! ;o En dat vond ik gezeldig :'D

    Ik moet nog wel sparen, en ik kan geen nieuw internet kopen ;o

    Deep schreef:
    Oh, oh, oh! Wie gaat er met mij mee, helemaal met de bus?! Ik moet dan gewoon fucking anderhalf uur in de bus zitten. Dus, moet ik ooooooooom, eh. 11 uur gaan O.o

    Stiekem lijkt het me slimmer als je er iets eerder bent dan half 1, want als je komt logeren heb je ofcourse een tas/koffer bij', én dat is onhandig op de kermis, én je hoeft maar 2 tellen je ogen dicht te hebben en ze jatten 'm.


    Let it come and let it be

    TheLegacy schreef:
    (...)

    Aaahw poor you,
    ik moet maar een half uurtje 3 kwartier met de bus. Ik denk wel dat ik met de fiets ga.. >.>


    Ik dacht; Hmm, ik fiets wel naar den bosch, dan kan ik vanuit denbosch met de bus naar tilburg..

    Toen dacht ik eraan dat ik ook net zo goed met de bus naar denbosch kan omdat ik toch een dagkaart nodig heb >.<

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Stiekem lijkt het me slimmer als je er iets eerder bent dan half 1, want als je komt logeren heb je ofcourse een tas/koffer bij', én dat is onhandig op de kermis, én je hoeft maar 2 tellen je ogen dicht te hebben en ze jatten 'm.


    Ohjaa! Dan ben ik wel om 12 uur bij jou, IK WEET WAAR JE WOONT!

    Deep schreef:
    (...)

    Ohjaa! Dan ben ik wel om 12 uur bij jou, IK WEET WAAR JE WOONT!

    Ik haal je om 12 uur wel op op 't busstation :'D
    Voordat je verdwaalt (krul)


    Let it come and let it be

    Hell no, ik moet over een paar minuten gaan, ik ga fish and chips eten bij een ierse pub O.o

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik haal je om 12 uur wel op op 't busstation :'D
    Voordat je verdwaalt (krul)


    Doe dat maar, en kijk eerst maar of je band niet lek is.

    Deep schreef:
    (...)

    Doe dat maar, en kijk eerst maar of je band niet lek is.

    Mihihi, die is gerepareerd :3
    Er moest een nieuwe binnenband in :'D


    Let it come and let it be

    Seriously, ik haat vis. En op die friet zit raar duits spul, dus dat word weinig eten, HELL NO.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mihihi, die is gerepareerd :3
    Er moest een nieuwe binnenband in :'D


    Hahafaal.

    Ik ga, ik moet gewoon 10 minuten lopen!

    Deep schreef:
    Seriously, ik haat vis. En op die friet zit raar duits spul, dus dat word weinig eten, HELL NO.

    Ik had gisteren ook vis in Duitsland op met raar spul er op :'D
    Bij mij was het een soort van "championne soep" maar dan de bedorven versie ;-;


    Let it come and let it be