• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    justjeff8d schreef:
    tot hoe laat is het ongeveer? en moet je eten of drinken meenemen?

    Je kan gaan wanneer je wilt, en daar is genoeg gelegenheid om iets te eten en drinken, maar gezien de prijs van het drinken is het raadzaam om een flesje water/ijsthee whatever mee te nemen. Het eten is niet zo duur, maar drinken écht wel.


    Let it come and let it be

    ok klopt maar das ook zo ongezellig zomaar weggaan :) en ik weet de weg terug niet als het ver lopen is :)

    ok is goed dan neem ik wel wat geld mee en drinken :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    ja kwam ik uiteindelijk ook achter NS gaf het niet goed aan ik moet die richting tilburg universiteit nemen en dan in de 2de stop eruit das tilburg de 3de stop is tilburg universiteit hoop ik teminste xD

    Waar stap je op? (de plek vanaf waar je OV gebruikt, dus mét eventuele bushalte)


    Let it come and let it be

    ik heb geen ov moet gewoon een kaartje kopen maar vanuit boxtel.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Om 12.19 Spoor 6 in Boxtel, dan ben je er om 12.35


    Let it come and let it be

    Ok thx dan is dat dus toch de goede :) dan nog onthouden 2de stop eruit :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik ga slapen, anders val ik morgen in slaap en kan ik niet in de katapult (cat)

    je kunt ook in de katapult slapen :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Waarom begint deze meeting zo vrooooeg... *zucht*
    Ik kom net m'n bed uit..

    gaap ook goedemorgen same here


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Deep schreef:
    Waarom begint deze meeting zo vrooooeg... *zucht*
    Ik kom net m'n bed uit..

    Ik nu pas *Gaap*


    Let it come and let it be

    Over een half uur moet ik gaan, op weg naar het busstation dat een kwartier fietsen is, dán moet ik mijn fiets daar in een bewaakte stalling zetten, want hij mag niet gestolen worden (huil) En dan moet ik om 11 uur bus 160 nemen naar Den bosch, dan moet ik in den bosch om 11:49 de trein nemen op spoor 6 die naar roosendaal gaat, dan moet ik bij Tilburg uitstappen, dan wacht Sev daar op mijn, dan gaan we naar sevda's huis op de caloriestraat :'D en dan gaan we terug naar het CS waar we wachten op iedereen :'D

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik nu pas *Gaap*


    Jaloers, mijn wekker ging anderhalf uur geleden.

    ik nu pas ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 9:56 ]


    Where words fail, music speaks

    Mijn voeten vallen eraf :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.